اخبار بازی

همایش Level-5 Vision 2016 در تاریخ ۲۷ جولای برگزار خواهد شد

شرکت «Level 5» از برگزاری همایش سالانه Level-5 Vision در تاریخ ۲۷ جولای از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ به وقت ژاپن، مصادف با چهارشنبه ۶ام مرداد ماه، ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران، خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

این کنفرانس که «New Heroes» (قهرمانان جدید) نام‌ گذاری شده است، شامل اطلاعات جدیدی پیرامون پنجمین پروژه بین رسانه‌ای شرکت «Level 5»، عنوان «Snake World» (چهارمین پروژه بین رسانه‌ای این شرکت)، سری «Yo-Kai Watch»، رونمایی از بازی تیز شده «I…» (که مشخصا «Inazuma Eleven» جدید است)، و سایر عناوین در حال توسعه این شرکت، خواهد بود. شرکت «Level 5» به قید قرعه از ۵۰۰ هوادار خود برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است. علاقمندان می‌توانند از اینجا نسبت به شرکت در این قرعه‌کشی اقدام کنند.

 

پس از پایان کنفرانس، «Level 5» یک مراسم شبانه برای هواداران از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به وقت تهران، برگزار خواهد کرد. این مراسم شامل یک رویداد مشارکتی برای هواداران، برنامه‌ای برای صحبت کردن در مورد عناوین «Level 5»، رویداد «Yo-Kai Watch»، پروژه‌ای مرتبط با عنوان معرفی نشده «I…» و یک کنسرت اختصاصی شبانه برای هوادارن، خواهد بود. «Level 5» به قید قرعه از ۱۸۰۰ هوادار خود برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است. علاقمندان می‌توانند از اینجا نسبت به شرکت در این قرعه‌کشی اقدام کنند.

 

اما پیش از تمامی این موارد، شرکت «Level 5» قرار است در جمعه پیش رو یعنی ۲۴ جون مصادف ۴ام تیر ماه، مراسم زنده‌ای را از طریق سایت NicoNico برگزار کند که طی آن رونمایی از اطلاعات بیشتر پیرامون «Level 5 Vision»، جزییات جدید از «Yo-Kai Watch 3» درست قبل از عرضه آن در ژاپن و فیلم جدید این سری یعنی «Yo-kai Watch the Movie #3» که در ماه دسامبر منتشر می‌شود و همچنین پرده‌ برداری از یک راز پیرامون عنوان معرفی نشده «I…»، را مشاهده خواهیم نمود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا