اخبار بازی

هدیه نوروزی آواژنگ به خریداران مادربرد گیگابایت Z170X-GAMING 3

از عرضه چیپست Z170  با پشتیبانی از سی پی یو های Skylake از سوی کمپانی Intel مدتی می گذرد، در همین راستا کمپانی های مختلفی در زمینه تولید مادربرد، برد های متنوعی را عرضه کرده اند که هر کدام برای کاربری خاص طراحی و تولید شده اند در این راستا کمپانی گیگابایت پیشرو در عرضه و تولید مادربرد محصولات خود را با استفاده از سوکتLGA1151  و چیپ ست های گوناگون عرضه کرده است.

تمامی این برد ها در  سه دسته G1 Gaming – Overclocking – Ultra Durable عرضه شده اند که لقب دوست داشتنی ترین محصول را می توان به مادربرد Z170X-Gaming 3 داد که علاوه بر دارا بودن امکانات مادربردهای پرچم دار این شرکت از قیمت اقتصادی بهره می برد.

این محصول در کنار خانواده بزرگ G1 Gaming گیگابایت از امکانات و قابلیت های فراوانی بهره جسته است از جمله این قابلیت ها می توان به پشتیبانی از رم های DDR4، دارا بودن پیشرفته ترین چیپست صوتی ساخت شرکت Real tek، کارت شبکه Killer E2201 ،مدار تغذیه با تکتولوژی منحصر به فرد Ultra Durable و چیپست Intel USB 3.1 اشاره کرد .کنترولر انحصاری اینتل بر روی این برد برای درگاه های USB3.1 Type-C / Type-A  استفاده شده است که قابلیت تبادل اطلاعات با سرعت 16 GB/S را برای کاربران فراهم می سازد و این سریع ترین کنترلر برای تبادل اطلاعات در بین مادربردهای تولید شده تا به امروز است.

 

 src=/files/Pic-1(1).jpg /></p><p dir=RTL style= 

همچنین گیگابایت در این  مادربرد ویژگی های انحصاری خود شامل، یک پوشش فلزی با نام Ultra Durable Shield بر روی اسلات های PCI-Express ، استفاده از چیپست انحصاری Turbo B-Clock  و استفاده از فناوری صوتی G1 Gaming  و خازن های الکترولیتی به همراه DAC-UP  های صوتی قرار داده است و با این امکانات مادربرد معرفی شده را دارای امضا خانواده G1 Gaming  کرده است.

آواژنگ به عنوان تنها نماینده رسمی گیگابایت در ایران یک هدیه ویژه برای خریداران مادربرد های Z170X-Gaming 3  در نظر گرفته است و خریدارانی که مادربرد های Z170X-Gaming 3 با شماره سریال های دارای چهار رقم ابتداییSN1534  تا SN1611  را خریداری کنند می توانند از 3 سال گارانتی تعویض طلایی آواژنگ بهره بگیرند، همچنین شرکت آواژنگ ماکروسایت ویژه ای تهیه کرده است که با ثبت شماره سریال خود از فعال سازی این طرح اطمینان حاصل فرمایید. برای اطلاعات بیشتر لطفا به لینک:  gaming3.avajang.comمراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا