اخبار بازی

نینتندو: فروش Wii U در تعطیلات پایان سال راضی کننده بوده است

با این که ممکن است فروش نرم افزاری کنسول Wii U چندان راضی کننده نبوده باشد، اما نینتندو از فروش سخت افزاری آخر سال این کنسول راضی بوده است.

 
بنا بر صحبت های آقای Satoru Iwata، مدیر عامل شرکت نینتندو، با اینکه فروش سخت افزاری کنسول Wii U در آخر سال به میزان فروش کنسول Wii در همین بازه زمانی نرسیده، اما همچنان راضی کننده بوده است. وی در مصاحبه با Reuters گفت:" در پایان فصل تعطیلات، با وجود اینکه تعداد Wii U موجود در فروشگاه های آمریکا به اندازه کنسول Wii در ابتدای عرضه اش نبوده، اما باز هم فروش این کنسول بد نبوده است و فکر می کنم فروش راضی کننده ای داشته است."
 
بنا بر صحبت های Iwata، هدف نینتندو فروش 5.5 میلیون کنسول تا آخر ماه مارس امسال است. بر اساس آخرین آمار منتشر شده در ماه دسامبر، کنسول Wii U توانسته است 40 هزار دستگاه در انگلستان ، 400 هزار دستگاه در آمریکا و 300 هزار دستگاه در ژاپن به فروش برسد. به عقیده Iwata، کاهش ارزش ین در بازار های جهانی نمی تواند تاثیر زیادی روی نینتندو داشته باشد، اما ممکن است در روابط خارجی این شرکت تاثیر داشته باشد. بنا بر گزارشات، امروز صبح سهام نینتندو 1.2 درصد کاهش یافته و به 8980 ین رسیده است. ارزش سهام نینتندو از زمان عرضه کنسول Wii U پانزده درصد کاهش داشته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا