اخبار بازی

نینتندو تلاش می‌کند تا محبوبیت Super Mario Run را به محبوبیت Pokemon Go برساند

بازی مورد انتظار Super Mario Run اواخر امسال وارد بازار خواهد شد و نینتندو انتظار دارد تا این بازی به محبوبیتی مشابه Pokemon GO دست یابد. در مصاحبه‌ای که اخیراً وب‌سایت Bloomberg با Tatsumi Kimishima، رئیس نینتندو، داشته وی بیان کرده سطح موفقیت Pokemon GO برای بازی موبایل بعدی این شرکت نیز انتظار می‌رود.

وی در این رابطه گفته:" شکی نیست که امروزه اکثر مردم از موبایل‌ها برای بازی کردن استفاده می‌کنند و در این لحظه ما از ماریو استفاده می‌کنیم، که مالکیت معنوی آن بسیار برای ما مهم است. و کاری که هم اکنون تیم Miyamoto در حال انجام آن هستند این است: مطمئن شدن از موفقیت سریع این بازی مشابه Pokemon GO."

کیمیشیما در ادامه به 20 میلیون کاربری که برای دریافت اخبار، اطلاعات و همچنین تاریخ انتشار Super Mario Run نام نویسی کرده‌اند اشاره کرد. وی همچنین اظهار داشت که این بازی به صورت رایگان قابل دریافت است اما بخشی از آن، پس از آن برای دسترسی کامل به آن باید بازی را خریداری کنید.

وی ادامه داد:" و پس از آن می‌توانید بارها و بارها بازی را تجربه کنید بدون اینکه نیاز باشد برای چیز اضافه‌ای هزینه‌ای پرداخت کنید. این مهم باعث خواهد شد تا کودکان در هنگام تجربه‌ی آن آرامش داشته باشند. و ما امیدواریم این مورد به افزایش بیشتر محبوبیت این بازی بپردازد."

در گزارش مالی اخیر نینتندو، این شرکت اعلام کرد که تصمیم دارد این بازی را در بیش از 150 کشور دنیا در دسترس قرار دهد؛ همچنین قیمت نهایی بازی نیز در آیند مشخص خواهد شد. کیمیشیما در نهایت بیان کرد که Super Mario Run هنوز هم یک بازی ماریو محسوب می‌شود و المان‌های این سری را در خود خواهد داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا