اخبار بازی

نگرانی Tim Schafer از آینده استودیو های کوچک در نسل بعد

بنیان گذار استودیو Double Fine، آقای Tim Schafer از نگرانی های خود در رابطه با نسل بعد کنسول ها سخن گفت و اظهار داشت که شاید استودیو های کوچکی همانند استودیو خود، جایگاهی در نسل بعد نداشته باشند مگر آن که کمپانی هایی هم چون Sony و Microsoft، زمینه های هم چون شبکه Steam برای آن ها فراهم سازند.

 

ضمن گفتگو با Polygon، آقای Schafer اذعان داشت: " ترس ما از این بود که نسل بعد تنها جایگاهی برای عناوین AAA خواهد بود. این یک مکان تنها برای Call of Duty و Halo خواهد بود. ما با سازندگان کنسول ها گفتگویی داشتیم و به مردم گفتیم که چه چیزهایی برای تیمی به اندازه تیم ما با توجه به کنسول ها، سخت خواهد بود."

 

وی افزود: " ما دوست داریم که در آن محیط (نسل بعد) نیز فعال باشیم. ما به کنسول ها اهمیت می‌دهیم اما در صورتی که آن ها زمینه هایی همانند چیزی هایی که بر روی شبکه Steam داشتیم، به وجودآورند. اگر آن ها چنین کاری انجام دهند، آن محیط از دیدگاه ما بسیار دوستانه تر خواهد بود."

 

" ما با آن ها در مورد این موضوع گفتگویی داشتیم و آن ها به حرف ما گوش دادند. آن ها کمپانی های بزرگی هستند اما نمی‌توانند این تغییرات را یک روزه اعمال کنند. اما من فکر می‌کنم که آن ها این موضوع را پی گیری خواهند کرد. باید منتظر بود و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

استودیو Double Fine مدتی است که از بازار بزرگ کنسول ها کناره گیری کرده است، و هم اکنون بر روی عناوین خلاقانه تر به دور از فشار ناشران و حساسیت مربوط به فروش کنسول ها، تمرکز دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا