اخبار بازی

نویسنده Half Life بازنشسته شد

«Marc Laidlaw» نویسنده بازی «Half Life»، بازنشتگی خود از کمپانی «Valve» را اعلام کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

این خبر توسط ایمیل های رد و بدل شده بین Laidlaw و یکی از طرفداران معلوم شد. همچنین سایت «Gamespot» درستی این ایمیل‌ها را تایید کرد.

Laidlaw به «TeddyWolf»، کاربر سایت «Reddit» در ایمیل‌ها گفت: «بله این درست است، من، Marc Laidlaw از Valve بازنشسته شده‌ام. من دیگر کارمند Valve نیستم، در تصمیم گیری‌ها و عملیات‌ها دخالتی ندارم، سخنگوی شرکت و محل اسرار اطلاعات محرمانه نیستم و به هیچ شکل برروی بازی های Valve کار نمی‌کنم. من دوران خوبی را داشتم ولی در حال حاضر احساس می‌کنم به یک استراحت از دنیای شلوغ بازی‌سازی نیاز دارم و می‌خواهم بر روی پروژه‌های شخصی خود کار کنم.»

Laidlaw همچنین اضافه کرد که می‌خواهد به ریشه خود، یعنی نویسندگی در حوزه علمی تخیلی، برگردد و ببیند این راه، او را به کجا خواهد برد.

TeddyWolf سعی کرد اطلاعاتی از «Half Life 3» توسط Laidlaw بدست بیاورد ولی او هیچ چیزی را فاش نکرد: «اینکه Valve سری Half Life را به کجا خواهد برد در دستان من نیست، من یک همکار قدردان بوده‌ام، ولی زمان کار من بر بروی این سری به گذشته من تعلق دارد.»

«Half Life: Episode 2» در سال 2007 عرضه شد و تا الان هیچ اطلاعاتی از نسخه سوم این سری منتشر نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا