اخبار بازی

نویسنده Fallout: New Vegas بر روی Prey کار خواهد کرد

یکی از پر سابقه‌ترین افراد صنعت بازی سازی، آقای «Chris Avellone» بر روی اثر تازه معرفی شده «Prey»، کار خواهد کرد .وی این موضوع را در توئیـتر رسمی خود پس از معرفی بازی در کنفرانس خبری «بتزدا»، اعلام کرد.

همچنان پست Chris Avellone و وظیفه وی در توسعه عنوان Prey نامشخص است. او در توئیـتر رسمی خود چنین گفت:

 

»آن‌ها عنوانی که من بر روی آن کار می‌کنم را معرفی کردند«.#BE3

 

آقای Avellone بر روی بازی‌های متعددی فعالیت داشته است. از آن جمله می‌شود به Fallout 2, Planescape Torment, Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords, Alpha Protocol, Fallout: New Vegas, Wasteland 2, Pillars of Eternity  اشاره کرد. در توسعه این عناوین، وی سمت‌هایی چون طراح ارشد و کارگردان خلاق را بر عهده داشته است.

او تا می 2015، به مدت 12 سال در استودیو «Obsidian Entertainment» حضور داشت. بعد از این تاریخ و به دلایل ظاهرا خانوادگی توانایی فعالیت تمام وقت بر روی عناوین بزرگ را نداشته و به عنوان یک نویسنده مستقل، مشغول به کار است.

عنوان Prey، توسط شعبه Austin استودیو «آرکین» در حال توسعه است، اثری که اتفاقات آن در سال 2032 جریان خواهد داشت و قرار است یک بازی در سبک «Psychological Thriller»  با دنیای خطرناک باشد.

تریلر به نمایش درآمده از بازی در نمایشگاه E3 امسال، شخصیت اصلی را که با نام »مورگان» شناخته می‌شود، نشان داد. ظاهرا وی بر روی زمین سکونت دارد، هر چند که بخش‌هایی نیز در خارج از جو به نمایش در آمد. تریلر، مورگان را به عنوان یک نمونه برای تست‌های روانشناختی، .معرفی کرد

در هر صورت اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست، جز این‌که Prey برای انتشار در سال 2017 میلادی بر روی سه پلتفرم اصلی در نظر گرفته شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا