اخبار بازی

نویسنده اصلی Mass Effect Andromeda استدیوی Bioware را ترک کرد

آقای Chris Schlerf یکی از اعضای کلیدی تیم سازنده «Mass Effect Andromeda»، استدیوی Bioware را ترک کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

او نویسنده اصلی این پروژه بود و این خبر را در توئیتر اعلام کرد که استدیوی Bioware را ترک کرده تا به استدیوی Bungie ملحق شود. او حدود دو سال در Bioware حضور داشت و قبل از آن نیز در استدیوی 343i به عنوان نویسنده Halo 4 فعالیت می‌کرد.

صفحه LinkedIn او شامل وظایف و مدیریت وی در پروژه «Mass Effect Andromeda» می‌شود که در توئیت??‌های خود بازی را بسیار سورپرایز کننده توصیف می‌کرد. در مورد یکی از وظایف و نقش او، به این نکات اشاره شده: 

گسترش ابزارهای داستان سرایی در Bioware و همچنین به کار گیری از تکتیک‌هایی در جهت اعمال نفوذ در مناطق مختلف برای افزایش انتخاب‌ بازیکن‌ها و پلیرها، داستان سرایی و روایت به صورت همزمان و هم به صورت ناهمگام در دنیای بازی.

در پایان سال 2015 یکی دیگر از اعضای کلیدی تیم سازنده بازی، این استدیو را ترک کرده بود. «Mass Effect Andromeda» پاییز امسال برای PC و PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا