اخبار بازی

نهمین شخصیت Persona 5 و جزییات سیستم Cooperation در این عنوان مشخص شدند

شرکت «Atlus» مراسم ژاپنی زنده‌ای از عنوان «Persona 5» در نمایشگاه E3 برگزار کرده و اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کرد، که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. با ما در بازی‌سنتر همراه باشید.

 

ابتدا «اتلوس» از نهمین شخصیت قابل بازی این عنوان، پسری به نام «Goro Akechi» که در نسخه ژاپنی «پرسونا ۵» توسط «Soichiro Hoshi» صداگذاری خواهد شد، رونمایی کرد. «گورو» علاوه بر دانش‌آموز بودن یک کارگاه نیز هست. «اتلوس» جزییات بیشتری از این شخصیت منتشر نکرد.

 

پس از آن «اتلوس» ویدیو‌های به نام «Cooperation Characters» (شخصیت‌های قابل همکاری) منتشر و در آن شخصیت‌های «تائه تاکمی»، «مونه‌هیسا ایوای» و «سوجیرو ساکورا» را معرفی کرد. این افراد فقط تعدادی از کسانی هستند که شخصیت اصلی و دوستانش در طول بازی در مدرسه و یا شهر با آنان ملاقات کرده و آشنا خواهند شد. هر کدام از این افراد توانایی‌ و قدرت‌های خاصی دارند. منافع آن‌ها با شما هماهنگ بوده و با ایجاد یک رابطه دو طرف بر اساس اعتماد با این اشخاص، می‌توانید یک رابطه همکاری با آن‌ها ایجاد کنید. با بهبود رابطه خود با این افراد، بازیکنان می‌توانند به لطف توانایی‌های آن‌ها زندگی راحت‌تری به عنوان «دزدان نجیب» داشته باشند.

 

«اتلوس» همچنین از برگزاری مراسمی دیگر در موزه ملی توکیو برای عنوان «Persona 5» خبر داد. در طول این مراسم مخصوص که ۱۹ـم جولای برگذار شده و به صورت زنده نیز بر روی اینترنت پخش خواهد شد، افرادی که اجازه حضور در آن را پیدا کرده‌اند می‌توانند نسخه کامل و نهایی «پرسونا ۵» را تجربه کنند.

 

نهایتا شرکت «اتلوس» دو صفحه جدید از «زندگی مدرسه‌ای» و «زندگی دزد نجیب» شخصیت‌ها در سایت رسمی و ژاپنی «Persona 5» باز کرده است.

 

«پرسونا ۵» قرار است ۱۵ سپتامبر برای کنسول‌های PS3 و PS4 در ژاپن منتشر شود. نسخه غربی این عنوان نیز با ۵ ماه تاخیر در تاریخ ۱۴ فبریه سال ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا