اخبار بازی

نمایش تریلر گیم‌پلی بازی Prey در جریان The Game Awards تائید شد

از بازی جدید استودیوی Arkane، یعنی Prey، در جریان مراسم The Game Awards 2016 که روز پنج شنبه 11 آذر ماه [1 دسامبر میلادی] برگزار خواهد شد، یک تریلر از گیم پلی آن پخش خواهد گردید. احتمال عرضه‌ی یک تیزر نیز قبل از نمایش کامل این تریلر از سوی Bethesda، ناشر این بازی، وجود دارد.

آقای Geoff Keighley، میزبان مراسم The Game Awards، این خبر را از طریق حساب کاربری‌اش در شبکه‌ی اجتماعی توییتر تائید کرده است. وی همچنین تائید کرده که در جریان این مراسم، شاهد نمایش جدیدی از گیم پلی بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز خواهیم بود.

پیش از این از بازی Prey در جریان نمایشگاه E3 2016 رونمایی شد؛ این بازی هیچ ربطی به نسخه‌ی قبلی این بازی و همچنین بازی کنسل شده‌ی Prey 2 ندارد. بازیکنان کنترل شخصیتی به نام مورگان یو [انتخاب جنسیت وی بر عهده‌ی بازیکن خواهد بود] را بر عهده می‌گیرند که در ایستگاه Talos 1 سکونت دارد، ایستگاهی که پر است از موجودات بیگانه. وی باید ضمن مقابله با آن‌ها، تلاش کند تا شبیه این موجودات نگردد.

شرکت بتسدا اعلام کرده که بازی مورد انتظار Prey سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا