اخبار بازی

نمایشگاه «روز بازی » در دانشگاه مازندران برگزار شد

با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه " روز بازی " به منظورآشنایی دانشگاهیان و علاقه مندان به طراحی و ساخت بازی های رایانه ای و نیز معرفی دستاوردهای ملی در این حوزه، در دانشگاه مازندران برگزار شد.
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این نمایشگاه در بخش های تولیدات، فناوری ها، بازی و سرگرمی و مسابقات، دنیای بدون بازی های رایانه ای و کارگاه های تخصصی در سطح دانشگاه های استان مازندران برپا شد.
همچنین در بخش تولیدات، دستاوردهای بازی سازان داخلی و در بخش فناوری ها تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری روز دنیا در زمینه بازی های رایانه ای به نمایش درآمد.

بر اساس این گزارش بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به برگزاری نمایشگاه های استانی و چشم انداز بنیاد برای حضور در استان ها گفت: برپایی این نمایشگاه وجشنواره اولین گام بنیاد برای حضور در استان ها و برپایی جشنواره های استانی است.

وی ابراز امیدواری کرد برپایی این نمایشگاه ها با استقبال و مشارکت استانداران و سایر مسئولان فرهنگی استان روبرو شود.

چرا که برپایی چنین نمایشگاهی در سطح کشور می تواند موجب رونق صنعت بازی سازی و کار آفرینی و توسعه علمی فرهنگی استان ها شود.

گفتنی است بنیاد ملی بازی های رایانه ای در کنار این نمایشگاه اقدام به برپایی کارگاه های تخصصی بازی سازی و نیز بررسی بازی های رایانه ای نموده است که این کارگاه ها مورد استقبال دانشجویان و علاقه مندان به بازی های رایانه ای واقع شد.

بازی های گاندو، طلای سیاه و شتاب در شهر از جمله بازی هایی بودند که در این نمایشگاه 3روزه به علاقه مندان معرفی شدند.

این نمایشگاه 2 لغایت 4 آبان سال جاری در دانشکده ریاضی دانشگاه مازندران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا