اخبار بازی

نقل مکان استودیوی 4A Games به مکانی جدید و کار بر روی عنوان معرفی نشده ای از سری Metro

استودیوی 4A Games که قبلا در اُکراین مشغول ساخت بازی های خود بودند، به تازگی به Malta نقل مکان کرده اند و از قرار معلوم در حال کار بر روی پروژه معرفی نشده ای از سری Metro هستند.

بنابرگفته سازندگان، موقعیت حال حاضر استودیو در Malta این امکان را به ما خواهد داد که با حضور در منطقه کشورهای اتحادیه اروپا سطح رقابت بین المللی را برای خود به وجود بیاوریم. این در حالی است که ما دفتر خود در اُکراین را نیز نگه خواهیم داشت ولی مقر اصلی همین استودیوی در حال حاضر در Malta است. به همین ترتیب مدیران و کارکنان به زودی به این موقعیت جدید نقل مکان خواهند کرد.

رئیس بخش توسعه و کسب و کار تجارت 4A Games آقای Dean Sharpe گفت:

"موقعیت جدید ما "مالتا" مشوق های فوق العاده ای را برای ما در ساخت بازی هایمان ایجاد خواهد کرد. و با اعتماد به نفس و قابلیت هایی که ما داریم، خواهیم توانست تا بهترین استعدادها را از مناطق اُکراین، مالتا و حتی فراتر از آن را جذب نماییم."

موسس استودیو Andrew Prokhorov نیز گفت:

"این نشانه، آغاز فصل جدیدی برای استودیوی 4A Games خواهد بود. ما با اینکه تیم نوپایی هستیم، ولی به موفقیت های خودمان افتخار می کنیم. و با فروتنی که نسبت به خروجی های خود داریم، باید بگوییم که تیم ما به دنبال ماجراجویی های جدیدی خواهد بود."

همچنین تایید کرد که:

 "استودیوی ما مشغول کار بر روی پروژه هایی مرتبط دنیای Metro است. این ها پروژه هایی معرفی نشده هستند."

قبل از این 4A Games تایید کرده بود که نسخه Remastered دو بازی قبلی خود را با نام Metro: Redux برای کنسول های نسل بعد عرضه خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا