اخبار بازی

نقشه جدید برای بخش چند نفره Uncharted 4 منتشر شد

کمپانی Naughty Dog دیروز یک DLC جدید برای بازی محبوب Uncharted 4 منتشر کرد که نقشه‌ی جدیدی برای ‌بخش چند نفره بازی با نام New Devon را به همراه دارد. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

 

به گفته آقای Scott Lowe از تیم ND، از زمان عرضه‌ی Uncharted 4 بزرگترین درخواست بازیکنان اضافه شدن نقشه‌های جدید  به بخش چندنفره بازی بوده است و ND در همین راستا، نقشه‌ی دیگری را برای بازی عرضه کرده است.

 

مانند تمام نقشه‌هایی که پیش‌تر منتشر شده‌اند، New Devon نیز رایگان بوده و از مرحله‌ی New Devon از بخش داستانی بازی الهام گرفته است. از نظر وسعت، New Devon جزو بزرگترین نقشه‌هاییست که ND تابحال ساخته است و مکان‌های مناسبی برای قرار گیری تک‌ تیراندازها و همچنین راهروهای تو در تو برای مبارزات نزدیک را در اختیار بازیکنان میگذارد.

 

این نقشه جزئی از آپدیت 1.12 بازیست که ویژگیهایی از جمله Skinها و لباس‌های جدید، ایجاد تغییرات در مود Ranked Team Deathmatch، جوایز جدید برای Ranked Season 2 و بسیاری دیگر را به بخش چند نفره بازی اضافه می‌کند. لیست کامل تغییرات و ویژگیهای اضافه شده را می‌تواند اینجا مشاهده کنید.

 

علاوه بر پچ 1.12، ND برنامه‌های بیشتری برای توسعه بخش چندنفره بازی دارد و DLC دیگری با نام Bounty Hunter که نقشه و مود جدیدی را به بازی اضافه می‌کند، طی همین ماه منتشر خواهد شد. ضمن اینکه در آینده باز هم DLCهای جدیدی از جمله مود Co-Op برای پائیز امسال در نظر گرفته شده است. تصویر زیر برنامه‌های ND برای عرضه‌ی محتوای جدید برای بخش چندنفره Uncharted 4 را نشان می‌دهد. ND همچنین در حال کار بر روی یک بسته‌ی الحاقی برای بخش تک‌نفره بازیست که البته هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. 

 

 src=/files/uncharted4multi2.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.gamespot.com/articles/uncharted-4-free-update-adds-big-map-makes-all-the/1100-6443199/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=امیر پارسا1395-06-11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا