اخبار بازی

نقدهای Skyrim Special Edition و Dishonored 2 تا قبل از عرضه‌شان، منتشر نخواهد شد

نقد و بررسی یک بازی یکی از پارامتر‌های مهم خرید یک بازی جدید برای هر بازیکنی محسوب می‌شود. اکثر بازیکنان، پیش از خرید یک بازی جدید [مخصوصاً عناوین AAA و 60 دلاری] به بررسی نقدها و میانگین امتیاز بازی‌های مد نظرشان می‌پردازند و سپس با نتیجه‌گیری از آن اقدام به خرید یا عدم خرید یک بازی می‌کنند.

با این حال، شرکت Bethesda اعلام کرده که تصمیمی به ارسال نسخه‌ای از دو بازی Skyrim Special Edition و Dishonored 2 خود به منتقدان بازی‌های ویدئویی ندارد. بنابراین تا پیش از انتشار بازی شاهد نقدها و امتیازهای این دو بازی مذکور نخواهیم بود.

این یک سیاست جدید برای بتسدا محسوب می‌شود و آن‌ها اعلام داشتند که بازی DOOM نیز پیرو همین سیاست بود. نقدهای این بازی پس از عرضه‌ی آن به بازار، منتشر شد و خیلی از بازیکنان معتقد بودند از آنجایی که بتسدا می‌دانسته این بازی در جلب نظر منتقدین ناموفق خواهد بود اقدام به این کار کرده؛ اما با این حال پس از عرضه‌ی بازی متوجه این پیش‌بینی نادرست شدیم و نسخه‌ی ریبوت DOOM برای این سری محبوب در خور بود.

بتسدا در این زمینه اعلام کرد:" ما سیاست جدید خود را برای دو بازی پیش رو، Skyrim Special Edition و Dishonored 2، نیز در پیش خواهیم گرفت و نسخه‌های مخصوص منتقدان را روز قبل از عرضه‌ی بازی برای آن‌ها ارسال می‌کنیم." آن‌ها در ادامه بیان داشتند:" ما همکاری با رسانه‌ها، استریمر‌ها و یوتیوبرها را ادامه می‌دهیم و از پشتیبانی‌شان حمایت خواهیم کرد – چه قبل و چه پس از انتشار – ما می‌خواهیم هرکسی که جزوی از رسانه‌هاست بازی‌هایمان را همزمان تجربه کند."

این اعلامیه‌ی بتسدا گوینده‌ی این است که کسانی منتظر نقدهای این بازی هستند باید کمی بیشتر منتظر بمانند. بازی Skyrim Special Edition روز جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC و بازی Dishonored 2 نیز روز جمعه 21 آبان ماه [11 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا