اخبار بازی

نظر تاد هاوارد در رابطه با بازی‌های آینده نظیر Fallout 5 و Scorlls 6: “اگر توسعه توقف یابد، ناراحت می‌شوم”

آیا تا به حال به این نکته که شرکت Bethesda ممکن است روزی توسعه‌ی دو عنوان موفق و محبوب خود، یعنی Fallout و The Elder Scorlls را متوقف یا حق توسعه و انتشار آن‌ها را به شرکت دیگری بفروشد، اندیشیده‌اید؟ توسعه‌ی نسخه‌های جدید این دو سری امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌گردد، چرا که آقای تاد هاوارد [Todd Howard]، کارگردان این دو بازی، برای همیشه نمی‌تواند به ساخت و توسعه‌ی بازی بپردازد و بالاخره روزی روزگار سد راه او خواهد شد.

بتازگی وی در رابطه با توسعه‌ی نسخه‌ی جدید این دو سری و بازی‌های بیشتر از بتسدا، با Glixel به گفتگو پرداخته و بیان کرده که برای مدتی طولانی‌ای تصمیم به توسعه‌ی نسخه‌ی جدید برای دو سری مذکور را دارد. این موردی بسیار خوشحال کننده برای طرفداران بی‌شمار این دو سری محبوب است.

وی در این رابطه اظهار داشت:" در برخی موارد، بله، آن‌ها جهان‌هایی هستند که ما واقعاً دوست‌شان داریم. اگر [توسعه‌ی] آن‌ها را متوقف کنیم من واقعاً ناراحت می‌شوم. طبیعتاً ما مایلیم تا کارهای دیگری نیز انجام دهیم، اما آن دنیاها جزوی از شخصیت من هستند. ما بازی‌های کوچکی نظیر Fallout Shelter نیز می‌سازیم. یک سری بازی موبایل دیگر نیز در دست توسعه داریم که برای آینده برنامه ریزی شده‌اند. ما قادر به تجربه‌ی مواردی هستیم که در بازی‌های بزرگ رایج جایی ندارند."

امیدواریم توسعه‌ی این دو سری برای مدتی طولانی باعث خلاقیت کم وی نشود؛ تاد هاوارد برای بیش از 20 سال است که به توسعه‌ی دو سری محبوب The Elder Scorlls و Fallout می‌پردازد و این مورد حقیقتاً کار سختی برای یک فرد خلاق به شمار می‌رود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا