اخبار بازی

نشانه‌هایی از LEGO Sherlock Holmes


استدیو Travellers Tales سازنده سری بازی‌های دنیای LEGO ممکن است، حقوق استفاده از نام تجاری Sherlock Holems را بدست آورده باشد. چرا که در بازی Lego City: Undercover موارد جالبی یافته شده است.

Lego Sherlock Holmes تا چقدر به بازی نزدیک شده است؟ Lego City: Undercover بازی انحصاری Wii U آثاری از بازی بعدی TT Games به نام LEGO Sherlock Holmes دارد.
در یکی از ماموریت‌های Chase McCain (شخصیت بازی) در این بازی تصاویری پیدا شده‌اند که نشان می‌دهد همکار دکتر Watson یعنی شرلوک هولمز در راه دنیایی LEGO است.
در این تصاویر یک بنر تبلیغاتی است که شرلوک هولمز به صورت LEGO قرار دارد، همچین 3 علامت سوال به همراه یک آرم نامشخص که احتمالا آرم شرکت Warner است دیده می‌شوند.

این تصاویر توسط سایت NowGamer در نقد این بازی گرفته شده‌اند. شرکت Nintendo هنوز در مورد این موضوع به ایمیل سایت NowGamer پاسخ نداده است.
این بازی موارد مخفی دیگر نیز از جمله نماد‌های Nintendo و ماریو را داراست با کامل کردن پازلی ستاره طلایی نماد قدرت ماریو آزاد می‌شود.

به نظر می‌رسد Travellers Tales در فکر ساختن دنیای LEGO برای کاراگاه Sherlock Holmes است. آیا LEGO Sherlock Holmes یک شوخی از سوی TT Games است؟

تصاویر:

lego_city_reference-1 lego_city_reference-2 lego_city_reference-3  

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا