اخبار بازی

نسل جدید پاورهای سری V کولرمستر

کولرمستر پیشرو در تولید قطعات و لوازم جانبی رایانه های رو میزی ، پاور های سری V جدید خود را که به لطف طراحی سه بعدی مدار، پایدار ترین و بهینه ترین پاور در رده خود هستند را معرفی کرد. پاورهای سری V کاملا ماژولار بوده و از استاندارد 80Plus Gold/Platinum بهره می برند. اعضای این خانواده عبارتند از : V550, V650, V750, V850, V1000 و V1200که جوابگوی طیف وسیعی از مصرف کنندگان خواهند بود.

در طراحی 3D Circuit همه کابل های اضافی حذف شده تا ارتباط بخش های مختلف به راحت ترین شکل ممکن انجام گیرد و از هر گونه اتصال ناخواسته و اختلال نیز جلوگیری شود که این امر باعث پایداری بیشتر خروجی این پاور می شود.همچنین با استفاده از طراحی 3D Circuit حرارت کمتری تولید می شود و در نتیجه پاورهایی که از این فناوری استفاده میکنند دمای کمتری خواهند داشت. این پاورها که به فنهای فن Silencio-FP کولرمستر مجهز شده اند ، حتی در شرایط بار 100 درصدی پاور نیز کم صدا خواهند ماند. خازن های 100 درصد ژاپنی 105C هم تضمین طول عمر و سلامت بالای پاور و قطعات هستند که در کنار دیگر بخش های این پاور به هدایت انرژی الکتریکی به بخش های مصرفی و پر اهمیت رایانه شما در حین سنگین ترین بازی ها و پردازش ها پایداری می بخشند. محصولات این گروه از پاور های کولرمستر بطور کامل ماژولار بوده و از کابل های نواری و اصطلاحا" تخت استفاده میکنند که به بهتر شدن ظاهر سیستم می انجامد، همچنین طراحی کم حجم تر این کابل ها باعث شده تا در جریان هوای درون کیس نیز تداخل ایجاد نکنند.

 

فناوری LLC, DC to DC هم باعث جریان الکتریکی مداوم و بی نقص  می شود و استاندارد 80PlUS Gold و Platinum کسب شده توسط این سری نشان از کیفیت بالا و بهینگی بالای این پاورها دارد.پاور های کولر مستر با گارانتی آواژنگ در بازار ایران عرضه می شوند.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا