اخبار بازی

نسخه PS4 Pro از عنوان Titanfall 2 به صورت Native از 4k پشتیبانی نمی‌کند

به گفته‌ی آقای Drew McCoy تولید کننده‌ی عنوان Titanfall 2، رزولوشن 4k به قدرت پردازش بسیار بالایی نیاز دارد و بعید است که به این زودی عنوانی به صورت Native از این رزولوشن پشتیبانی کند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

McCoy در مصاحبه با وبسایت Stevivor گفت: "Titanfall 2 از رزولوشن 4k به صورت Native پشتیبانی نمی‌کند و اگر به این زودی یک عنوان AAA به صورت Native با این رزولوشن ساخته شود، متعجب خواهم شد. رزولوشن 4k به قدرت پردازش گرافیکی بسیار بالایی نیاز دارد."

 

در ماه سپتامبر نیز مدیر سونی آقای Andrew House گفته بود که "اکثر" عناوین PS4 Pro به رزولوشن 4k تبدیل (Upscale) خواهند شد. اما در سویی دیگر مایکروسافت ادعا کرده که تمامی بازیهای Project Scorpio به صورت Native دارای رزولوشن 4k خواهند بود.

 

آقای McCoy همچنین اضافه کرده است که قدرت بیشتر PS4 Pro به سازندگان این اجازه را می‌دهد تا بازی‌ها را راحت‌تر روی 60 فریم در ثانیه نگه دارند و در عین حال از رزولوشن بالاتری نیز پشتیبانی کنند.

 

"با استفاده از قدرت بیشتر PS4 Pro، می‌توانیم رزولوشن بازی‌ها را افزایش دهیم و سایه‌های با کیفیت‌تر و حجم ذرات گرد و غبار بیشتری داشته باشیم. همچنین نرخ فریم نیز پایدارتر خواهد بود و راحت‌تر می‌توانیم بازی را روی 60 فریم در ثانیه اجرا کنیم."

 

Titanfall 2 3 روز دیگر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا