اخبار بازی

نسخه ی نهایی ویندوز 8 آماده شد

تیم طراحی و توسعه ی ویندوز 8 در شرکت مایکروسافت اعلام کرد که روز اول آگوست مراحل توسعه و تکمیل ویندوز 8 به پایان رسیده و برای انتشار آماده شده است. مرحله ی نهایی آماده سازی نرم افزار RTM گفته می شود و ویندوز 8 نیز RTM شده است. ویندوز 8 از این پس در اختیار شرکای OEM یا سازندگان عمده PC قرار می گیرد تا آن را در کامپیوترهای جدید خود نصب کنند.

هم چنین زمان بندی مایکروسافت برای ارایه ویندوز 8 به برخی گروه ها برای آماده سازی به این شرح است:

  • توسعه دهندگان نرم افزار و افراد دارای اکانت Technet می توانند از 15 اگوست از طریق سایت MSDN نسخه ی نهایی ویندوز 8 را دانلود کنند.
  • از تاریخ 16 آگوست نسخه های VLSC مخصوص سازمان ها و تشکیلات تجاری قابل دسترسی خواهد بود، افراد دارای دسترسی مورد نظر می توانند نسخه Enterprise را از طریق سرویس مخصوص خود دانلود و نصب کنند.
  • از تاریخ اول سپتامبر هم تمام فروشندگان عمده ی نرم افزار می توانند به نسخه ی ویندوز 8 دسترسی داشته باشند.

 

 src=/files/Windows-8-logo.jpg style=

 

گفتنی است نسخه عمومی ویندوز 8 برای کاربران عادی در 26 اکتبر ارایه خواهد شد که با پرداخت تنها 39  دلار می توانند ویندوز 7 خود را به ویندوز 8 ارتقا دهند. در ضمن نسخه  Retail یا بسته ی فروشگاهی برای ویندوز 8 در نظر گرفته نشده است.

گزارش ها حاکی است که تنها دو روز پس از RTM شدن ویندوز 8، نسخه ایی از آن که Enterprise N X86/X64 می باشد به اینترنت درز کرده است و قابل دانلود می باشد. این نسخه مخصوص اروپاست و فاقد پخش کننده Media Player خود ویندوز می باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا