اخبار بازی

نسخه کامل MK X با نام Mortal Kombat XL رسما معرفی شد

کمپانی Warner Bros رسما نسخه کامل «Mortal Kombat X» با نام «Mortal Kombat XL» را معرفی کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

این نسخه از بازی دارای همه‌ی محتوایات اضافه شده به بازی از جمله شخصیت‌ها و مبارزان Kombat Pack 1 و Kombat Pack 2، شخصیت گورو و اسکین‌ها و کاستوم مبارزان که عبارت‌اند از:

Apocalypse Skin Pack
Brazil Skin Pack
Kold War Skin Pack
Kold War Scorpion Skin

و Samurai Skin Pack که از محتویات بازی خواهند بود، است. هر Kombat Pack نیز دارای 4 مبارز است که مجموعا 8 مبارز که به صورت محتوای دانلودی عرضه شده‌اند، در این نسخه حضور خواهند داشت. این نسخه از MKX اول ماه مارس امسال که مصادف با 11 اسفند است، برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. تاکنون خبری از عرضه این نسخه از بازی برای PC گفته نشده است. 

اولین Kombat Pack دارای مبارزهای جیسون وورهیس، پریدیتور، تانیا و ترمور بوده و دومین Kombat Pack نیز دارای مبارزهای لتر فیس (فیلم Texas Chainsaw)، زنومورف (فیلم Alien)، بو رای چو (شخصیتی که از نسخه Deadly Alliance وارد سری MK شد و در داستان MKX حضور دارد) و تری بورگ (شامل سکتور و سایرکس و اسموک است) خواهد بود. 
در تریلر معرفی این نسخه اعلام شد که تمامی فیتالیتی‌ها و X Ray ها و کامبوها را نیز شامل می‌شود. همچنین با پیش خرید بازی می‌توانید دو اسکین جدید دریافت کنید. MK X بیش از پنج میلیون نسخه تاکنون فرخته است که نسخه‌های نسل هفتم کنسل شدند.

تریلر بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا