اخبار بازی

نسخه ریمستر The Elder Scrolls Skyrim هیچگونه ویژگی گیم‌پلی جدیدی نخواهد داشت

نسخه ریمستر بازی کلاسیک بتسدا، The Elder Scrolls Skyrim، که در سال 2011 منتشر شد، قرار است تحت عنوان The Elder Scrolls Skyrim: Special Edition به عنوان یکی از کامل‌ترین و قابل توجه‌ترین ریمسترها برای علاقه‌مندانی که در نسل گذشته امکان تجربه‌ی آنرا بدست نیاوردند، منتشر شود. اگرچه محتوای موجود در این بسته نیز مانند بیشتر ریمسترهای دیگر  شامل بسته‌های الحاقی و گسترش‌دهنده بازی همراه با گرافیکی بهینه‌تر می‌باشد و شامل ویژگی‌های جدید نخواهد بود.

آقای Pete Hines از شرکت بتسدا، با تائید این خبر در این مورد اعلام کرده که این نسخه از نظر گیم‌پلی دقیقاً مشابه نسخه‌ی اولیه‌ی خود خواهد بود و جز بهبود گرافیکی، شامل هیچ محتوا و ویژگی اضافی‌ دیگری برای بخش گیم‌پلی نخواهد بود. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که، محتوای جدید و اضافی بیشتر برای نسخه‌های Remake بازی‌ها استفاده می‌شود تا Remaster ها.

با این حال نسخه‌های کنسولی این نسخه از بازی مانند نسخه PC از Mod [ماد]ها پشتیبانی می‌کند و این مورد باعث افزودن ویژگی‌های فراوان و اضافی‌ توسط علاقه‌مندان برای این بازی خواهد شد. The Elder Scrolls Skyrim Special Edition مهرماه [اکتبر] سال جاری برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا