اخبار بازی

نسخه جدید Ultra Street Fighter 2 برای Nintendo Switch معرفی شد

مدتی قبل کمپانی کپکام در جریان کنفرانس نینتندو، نسخه بازسازی شده Street Fighter 2 را با نام Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers برای Nintendo Switch معرفی کرد.

 

Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers ترکیبی از گرافیک پیکسلی و HD می‌باشد که بازیکنان بنا به میل خود می‌توانند بین این دو یکی را انتخاب کنند. این ویژگی قبلا در عنوان Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix گذاشته شده بود که در اینجا باز هم شاهدش هستیم. این نسخه همچنین شامل دو کارکتر قابل‌بازی جدید به نام‌های Evil Ryu و Violent Ken است.

طبق وب‌سایت ژاپنی بازی، بازیکنان می‌توانند با همکاری دوستان خود در مقابل CPU به مبارزه بپردازند و این بازی یک مود ساده خواهد داشت که در آن کارکترها با یک ضربه خواهند مرد. (one-hit kills)

 

بازی Street Fighter 2 برای اولین بار در سال 1991 منتشر شد و در سال بعد برای کنسول Super Nintendo پورت شد. کپکام بعدها دیگر نسخه‌های این عنوان را با نام‌های Street Fighter 2 Turbo: Hyper Fighting و Super Street Fighter 2: The New Challengers را برای SNES عرضه کرد. همه آ‌ن‌ها در نهایت به سرویس Nintendo’s Virtual Console اضافه شدند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا