اخبار بازی

نسخه بعدی Assassin’s Creed رسما تایید شد

نسخه جدید سری Assassin's Creed در سال مالی 2014 عرضه خواهد شد؛ این نسخه دارای یک قهرمان جدید خواهد بود و در یک برهه زمانی جدید نیز اتفاق میافتد. این خبر توسط مدیر عامل شرکت Ubisoft، آقای Yves Guillemot تایید شد.

آقای Guillemot در مورد این نسخه می‌گوید: "بسیار خوشحال و سرافراز هسیتم که اعلام می‌کنیم در سال مالی 2014 شاهد یک قرمان جدید از سری Assassin's Creed خواهیم بود که توسط تیمی جدید ساخته می‌شود و در مقطع زمانی جدیدی نیز اتفاق میافتد؛ امیدواریم این نسخه، قدم رو به جلوی دیگری برای این سری محبوب باشد. در طی این سال ها، چند تیم بر روی مراحل این نسخه کار می‌کردند و هر کدام نقشی در بهبود Assassin's Creed جدید دارند."

همچنین ایشان اعلام نمودند که به زودی اطلاعات دیگری نیز از نسخه جدید Assassin's Creed در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. این عنوان در برهه زمانی April 1 2013 تا March 31 2014 منتشر خواهد شد.

نسخه قبلی این سری، سرگذشت فردی بومی به نام Connor ( با نام اصلی Ratonhnhaké:ton) را روایت می‌کرد که داستان وی در قرن 18 و در مورد جنگ های انگلیس و آمریکا بود؛ عنوان Assassin's Creed III تنها نسخه ای بود که داستان سری را به آمریکای شمالی برده بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا