اخبار بازی

نسخه بازسازی شده Shadow Warrior برای Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد

بدون شک یکی از بازی‌های خاص، محبوب و خاطره‌انگیز سبک FPS ( آمیخته شده به فضای Melee Combat ) عنوان Shadow Warrior است. عنوانی که اولین بار توسط استودیو 3D Realms ساخته شد و تاریخ اولین عرضه آن هم به سال 1997 باز‌ می‌گردد. در این زمان بود که SW برای MS-DOS عرضه  شد و بعدها هم مسیرهای مختلفی را طی کرد و برای سیستم عامل‌های دیگری در دسترس قرار گرفت.

در پاییز سال 2013 مجددا این بازی توسط استودیو Flying Wild Hog بازسازی و برای PC عرضه شد. بازسازی موفق و عالی که مربوط به همان نسخه 1997 می‌شود.

طیق آخرین اخبار به دست آمده، قرار است Shadow Warrior (نسخه بازسازی شده PC) همراه با تغییراتی در 26 سپتامبر 2014 برای کنسول‎های Xbox One و PS4 عرضه شود. Namco Bandai در کنار Devolver Digital، ناشر این بازی خواهد بود.

برای نسخه کنسولی این عنوان تغییراتی در نظر گرفته شده که بیشتر مرتبط با جنبه‌های گرافیکی و گیم‌پلی بازی است. نسخه PC این بازی از نظر گرافیک عنوانی زیبا و تا حدی سنگین بود و قرار است نسخه کنسولی این گرافیک زیبا را ارتقا بخشد. ویژگی‌هایی که برای گیم‌پلی بازی در نظر گرفته شده مرتبط با اضافه شدن سلاح‌ها و مد‌های جدید است.( شمشیر کاتانا بازی Hotline Miami از سلاح‌های خاص بازی خواهد بود.)

 

Shadow Warrior به تنهایی آنقدر خوب و متفاوت است که بتواند تجربه‌ای خاص را در اختیار بازیکن‌ها قرار دهد، اگر برای کنسول‌های نسل حاضر هم به خوبی و بدون مشکل عرضه شود، این تجربه خوب و تازه هم‌چنان ادامه خواهد داشت. 
نسخه کنسولی این عنوان به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی در تاریخ گفته شده در دسترس خواهد بود.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا