اخبار بازی

نسخه بازسازی شده Duke Nukem 3D رسما تائید شد

امروز و در جریان نمایشگاه PAX، استودیوی Gearbox رسما اعلام کرد که به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار عنوان فوق محبوب Duke Nukem 3D، در حال بازسازی این عنوان است. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

 

این عنوان که نام کاملش Duke Nukem 3D: 20th Anniversary Edition World Tour است، یک اپیزود جدید که شامل 8 مرحله می‌شود را به بازی اصلی اضافه خواهد کرد. همچنین یک ویژگی بسیار جالب بازی این است که بازیکنان می‌توانند از دو مود گرافیکی جداگانه استفاده کنند. یکی از این مودها گرافیک ارتقاء یافته است و دیگری دقیقا همان گرافیک سال 1996 که با آن خاطرات بسیاری داریم.

 

قطعات موسیقی جدیدی نیز توسط طراح صدای اصلی Duke 3D به بازی اضافه شده‌اند و همچنین صداپیشه اصلی شخصیت Duke آقای Jon St. John دیالوگ‌های جدیدی را برای نسخه بازسازی شده ضبط کرده است.

 

به گفته‌ی آقای Randy Pitchford مدیر عامل استودیوی Gearbox، گردآوری Allen، Richard، Lee و Jon (از سازندگان نسخه اصلی بازی) بعد از 20 سال برای اضافه کردن یک اپیزود کاملا جدید به یک عنوان کلاسیک، تجربه‌ای نادر و بی‌نظیر است که امیدواریم شادی را برای گیمرهای حرفه‌ای قدیمی و جدید به ارمغان بیاورد.

 

Duke Nukem 3D: 20th Anniversary Edition World Tour در تاریخ 11 اکتبر سال جاری با قیمت 20 دلار برای کنسولهای PS4 و Xbox One و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا