اخبار بازی

نسخه‌ رایگان فورتزا 6 در راه ویندوز 10

هفته گذشته شرکت «مایکروسافت» همایشی را شهر سن‌فرانسیسکو برای معرفی برنامه‌هایش در خصوص «Xbox» و «ویندوز 10» برگذار کرد. همایشی که همراه بود با محدودیت چند روزه برای رسانه‌های خبری در خصوص نشر اخبار آن. البته این محدودیت تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد. اما به نظر می‌رسد سایت «The Seattle Times» به اشتباه قبل از به پایان رسیدن این محدودیت‌ها اقدام به انتشار خبری در خصوص این همایش کرده‌است. در ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

سایت The Seattle Timesساعاتی قبل خبری را منتشر کرد که البته بالافاصله هم از روی این وبسایت حذف شد. اما کش باقی‌ مانده این سایت در گوگل همچنان باقی‌است. خبر منتشر شده نشان دهنده ادامه سیاستی است که شرکت مایکروسافت برای عناوین اخیرش در نظر گرفته‌است. عرضه عناوین انحصاری کنسول Xbox One بر روی ویندوز 10. قابل ذکر است که در متن خبر عنوان شده که تمام عناوین انحصاری کنسول Xbox One یک نسخه مخصوص به ویندوز را خواهند داشت. در بین این عناوین هم عنوان «Forza Motorsport 6: Apex» در همایش سن‌فرانسیسکو برای ویندوز 10 معرفی شد. نسخه کوچک و رایگان از فورتزا 6 که بهار امسال برای ویندوز 10 منتشر خواهد شد.
Apex قصد دارد پتانسیل موجود بر روی سخت‌افزار های جدید را در زمینه‌های بصری نشان دهد. همان کاری که نسخه کنسولی فورتزا 6 برای نشان دادن قدرت کنسول Xbox One انجام داد.

برای خواندن اخبار بیشتر در خصوص همایش سن‌فرانسیسکو با بازی‌سنتر همراه باشید.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا