اخبار بازی

نسخه‌ی PS4 بازی Yakuza 6 صفحه‌ی بارگزاری نخواهد داشت

سازندگان Yakuza 6 تمام تلاش خود را می‌کنند تا این نسخه را نسبت به Yakuza 5 با کیفیت بهتر و پیشرفت‌های بیشتر تحویل طرفداران این سری دهند، البته با توجه به نمایش‌ها و اطلاعات منتشر شده از این بازی بنظر می‌رسد در تحقق هدف خود موفق شوند؛ حداقل از نظر فنی نسخه‌ی PS4 این بازی پیشرفت را نشان می‌دهد.

آقای Toshihiro Nagoshi، تولید کننده‌ی Yakuza 6، اخیراً تائید کرده است که در نسخه‌ی PS4 این بازی شاهد هیچ صفحه‌ی بارگزاری‌ای نخواهیم بود. او در این مورد بیان داشته:"ما سخت تلاش می‌کنیم تا این بازی را بدون هیچ مشکلی تولید کنیم. شما می‌توانید به ماجراجویی بپردازید، در مبارزات شرکت کنید، صحنه‌های دراماتیک را مشاهده و باز به ماجراجویی خود برگرید؛ در گذر از تمامی این موارد شاهد هیچ صفحه‌ی بارگزاری‌ای نخواهید بود. انتقال از اتاقی به اتاق دیگر و طبقه‌ای به طبقه‌ی دیگر بدون بارگزاری صورت خواهد گرفت."

متاسفانه این مورد برای نسخه‌ی PS3 این بازی به دلیل مشخصات سخت‌افزاری قدیمی آن ممکن نیست. احتمالاً مانند Yakuza 5 در هنگام ورود یا خروج در ساختمان‌های درون بازی شاهد بارگزاری خواهیم بود.

بازی Yakuza 6 برای عرضه‌ در تاریخ پنج شنبه 18 آذر ماه [8 دسامبر میلادی] در کشور ژاپن برنامه‌ریزی شده است؛ تاریخ انتشار برای مناطق دیگر هنوز اعلام نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا