اخبار بازی

نسخه‌ی PS4 بازی Fallout 4 این هفته از ماد‌ها پشتیبانی خواهد کرد

به‌روزرسانی شماره‌ی 1.8 بازی Fallout 4 از شرکت بتسدا، این هفته برای نسخه‌های کنسولی این عنوان منتشر خواهد شد؛ به طور خاص سرانجام با عرضه‌ی این به‌روزرسانی نسخه‌ی Playstation 4 این بازی از ماد [Mod]ها پشتیبانی به عمل خواهد آورد. این خبر از سوی توسعه‌دهنده‌ی این بازی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر تائید شده است. کیت توسعه‌ی ماد این بازی برای کنسول‌ها، مدتی‌ست که در دسترس قرار گرفته بنابراین یحتمل در زمان عرضه به تعداد کافی ماد برای علاقه مندان موجود باشد.

البته شایان ذکر است که نسخه‌ی Playstation 4 این بازی بر خلاف Xbox One یک سری محدودیت‌ها دارد. حجم هر ماد حداکثر می‌تواند 1 گیگابایت باشد و هر ماد باید تنها از اشیای تولید شده در درون خود بازی استفاده کند. اگر در جریان باشید شرکت بتسدا پیش از این اعلام کرده بود که با عرضه‌ی مادها برای بازی‌هایش در پلتفرم Playstation 4 با سونی به مشکل برخورده و آن‌ها در مواردی با یکدیگر توافق ندارند؛ اگرچه نهایتاً بازی‌های این شرکت در این پلتفرم از مادها پشتیبانی به عمل آوردند. به طور نمونه می‌توان به The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition اشاره کرد که محدودیت‌هایی مشابه Fallout 4 دارد.

به‌روزرسانی 1.8 بازی Fallout 4 حاوی برخی موارد دیگر نظیر بهبود عملکرد این بازی نیز می‌شود. بازی زیبای Fallout 4 برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و در زمان عرضه با تحسین منتقدین و بازیکنان مواجه شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا