اخبار بازی

نسخه‌ی 15 دلاری Starter Edition بازی Rainbow Six Siege به استیم بازگشت

ارزان‌ترین روش برای تجربه‌ی بازی Rainbow Six Siege یک بار دیگر فراهم شد. پیش از این یوبی‌سافت از نسخه‌ی 15 دلاری بازی Rainbow Six Siege در قالب بسته‌ی Starter Edition در ماه ژوئن رونمایی کرد؛ اما این نسخه برای مدتی محدود در استیم و سرویس UPlay در دسترس قرار داشت و پس از آن از دسترس خارج شد. اما هم‌اکنون بار دیگر این نسخه در دسترس علاقه‌مندان این بازی برای 2 هفته‌ی آینده‌ی قرار گرفته است.

نسخه‌ی Starter Edition به شما دسترسی کامل به نقشه‌ها و حالت‌های بازی را می‌دهد، اما شما تنها می‌توانید یکی از پنج اپراتور Ash، Fuze، Mute، Sledge و Smoke را انتخاب کنید. برای خرید محتوایی نظیر پوسته‌ها، بوسترها و… حداقل نیاز به 600 R6 Credits خواهید داشت.

برای بازکردن دیگر اپراتورها مستلزم پرداخت هزینه‌ی بیشتر نسبت به کسانی که نسخه‌ی کامل این بازی را در اختیار دارند، دارید. این هزینه‌ها بسیار گران است و برای بدست اوردن آن نیاز به فعالیت بیشتر در مقایسه با کسب پول در دنیای واقعی خواهید داشت.

شما می‌توانید این نسخه را از استیم از این نشانی خریداری کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با صرف هزینه‌ای 35 دلاری به خرید R6 Credits بپردازید تا دیگر اپراتورهای باقی‌مانده را باز کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا