اخبار بازی

نسخه‌ی نسل فعلی Watch Dogs مکانیک نسخه‌ی نسل بعدی را دارد

سازنده عنوان Watch Dogs یعنی شرکت یوبی سافت به تازگی اعلام کرد که مکانیک نسخه‌ی PS3 و Xbox 360 این بازی با نسخه‌ی PS4 و Xbox One تفاوت ندارد. با این وجود هنوز در مورد نسخه‌ی Wii U این بازی هیچ اظهاراتی شکل نگرفته است.
در بلاگی با عنوان "رازهای پشت پرده Watch Dogs، تجربه‌ی نسل بعد" یوبی‌سافت توضیح داده است که در Watch Dogs جزئیات بسیار ظریفی وجود خواهد داشت که آن جزئیات در هر دو نسل قابل رؤیت خواهند بود. با این حال یوبی‌سافت تائید کرد که موتور Disrupt engine از 4 سال گذشته برای توسعه‌ی بازی‌ها در نسل بعد برنامه‌ریزی شده بود. بنابراین هیچ سازشی بین نسخه‌های این نسل و نسل بعدی وجود نخواهد داشت.
طراح ارشد Watch Dogs آقای Dominic Guay می‌گوید: "ما می‌دانستیم که قبل از انتشار این بازی، سخت‌افزارهای نسل بعد به دستمان خواهد رسید. ولی با این وجود ما به حمایت از PS3 و Xbox 360 پرداختیم. ما مجبور شدیم، در نسخه‌ی PS3 و Xbox 360 عنوان Watch Dogs، تعداد زیادی از مردمان را در خیابان نسبت به نسخه‌ی نسل بعد کاهش دهیم. اما با این حال، تغییرات خاصی در بطن بازی داده نشد. در نتیجه شما آن ازدحام جمعیتی را که در نسخه‌ی نسل آینده حس می‌کنید را در این نسل حس نخواهید کرد. اما ما این اجازه را می‌دهیم که آن را در مقیاسی کوچک‌تر تجربه کنید."
Colin Graham کارگردان انیمیشن‌های این بازی گفت: "بازیکنان متوجه خواهند شد که نسخه‌ی این نسل Watch Dogs، تجربه‌ی بدی نخواهد بود. ولی گفتنی است که نسخه نسل بعدی آن، یک عنوان کاملاً HD است. از نگاه دیگر می‌توان گفت که Draw Distanceها، بافت‌ها، افکت‌های آب، طراحی باد، ذرات جو و به طور کلی هرچیزی که نیازمند محاسبات دقیق می‌باشد، در نسل بعدی بهتر خواهد بود."
همین‌طور در بلاگ یاد شده آمده است که "اگر قصد دارین عنوان Watch Dogs را روی PS3 و Xbox 360 تجربه کنید، نگران نباشید. زیرا هیچ کدام از مکانیک‌های این بازی در نسل فعلی کمرنگ نشده است و شما هرگز احساس نخواهید کرد که هسته‌ی اصلی بازی را از دست دادید."
عنوان Watch Dogs یک بازی‌ای می‌باشد که کاملاً مربوط به نسل آینده خواهد بود. تفاوت این بازی میان دو نسل، نه‌تنها در بخش گرافیک قابل رؤیت است، بلکه در بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی و قسمت آنلاین آن هم مشهود می‌باشد که اساس اصلی آن‌ها Disrupt Engine است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا