اخبار بازی

نسخه‌ی ریمیک System Shock تا 2018 تاخیر خورد

نسخه‌ی بازسازی بازی قدیمی و محبوب System Shock چند ماهی‌ست که در دست توسعه قرار دارد؛ پیش از این قرار بود تا این عنوان در ماه دسامبر 2017 میلادی عرضه گردد، اما بتازگی خبر رسیده که این بازی تا سه ماهه‌ی دوم سال 2018 میلادی تاخیر خورده است.

این خبر از طریق اعلامیه‌ی استودیوی Nightdive Studios، توسعه دهنده‌ی این بازی، در جریان به‌روزرسانی صفحه‌ی کمپین آن در سرویس Kickstarter و در بخش پرسش و پاسخ ماهانه انتشار یافته است. همچنین آنها اشاره کردند که عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی System Shock به صورت همزمان برای پلتفرم‌های مقصدش، تضمین شده نیست اما تمام تلاش خود را خواهند کرد تا این مهم محقق گردد.

ابتدا قرار بود که این بازی برای پلتفرم‌های Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شود، اما با افزایش حمایت‌های مردمی از کمپین آن و درخواست بالای علاقه مندان، در نهایت این استودیو تصمیم گرفت تا Playstation 4 را نیز جزو پلتفرم‌های مقصد آن قرار دهد. بنابراین این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی Playstation 4 این عنوان، مدتی پس از عرضه‌ی آن برای Xbox One و رایانه‌های شخصی، منتشر شود.

کمپین حمایت مالی و معنوی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی System Shock در سرویس Kickstarter، تاکنون به 1.3 میلیون دلار رسیده که استودیوی توسعه دهنده به پاس جشن گرفتن این مورد، یک تصویر هنری از این بازی منتشر کرده که تصویر شاخص این خبر است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا