اخبار بازی

نسخه‌ی بتا Gwent: The Witcher Card Game تاخیر خورد

اگرچه‌ بازی Gwent: The Witcher Card Game به بزرگی بازی‌های AAA نیست، اما رونمایی از آن در نمایشگاه E3 2016 یکی از اتفاق‌های خوشایند آن دوره از نمایشگاه بود. این بازی برگرفته از یکی از مینی-گیم [Mini-Game]های بازی محبوب The Witcher III Wild Hunt است که در زمان عرضه‌ی آن با استقبال طرفداران مواجه شد. در هنگام رونمایی از بازی، ماه سپتامبر به عنوان بازه‌ی زمانی عرضه‌ی نسخه‌ی بتای این بازی اعلام شد که هم‌اکنون شرکت CD Projekt Red خبر از تاخیر عرضه‌ی این نسخه از بازی داده است.

اطلاعیه‌ی این استودیو بدین شرح است: "متاسفانه، ما احساس کرده‌ایم که به زمان بیشتری برای کار بر روی این بازی تا قبل از در دسترس قرار دادن آن برای آزمایش داریم. ما می‌دانیم که قادر به ساخت و عرضه‌ی تنها یک نسخه‌ی اولیه از بازی [نسخه بتا] خواهیم بود، و می‌خواهیم همه‌چیز برای عرضه آماده باشد. ارائه‌ی یک بازی خوب برای ما بیشتر از عرضه‌ی بازی در ضرب الاجل مشخص شده اهمیت دارد. اما هنوز، این مورد نمی‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای تلقی ناامید کننده نبودن تاخیر یک بازی باشد و ما از این بابت و منتظر نگه داشتن شما عذرخواهی می‌کنیم. دسترسی به نسخه‌ی بتا از تاریخ سه‌شنبه 4 آبان [25 اکتبر] آغاز خواهد شد."

در حال حاضر علاقه‌مندان هم‌اکنون نیز می‌توانند تا با ثبت‌نام، شانس خود را برای دریافت نسخه‌ی بتای Gwent: The Witcher Card Game امتحان کنند. تاکنون تاریخ انتشاری برای این بازی که قرار است برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه گردد، مشخص نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا