اخبار بازی

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Turok 2 هر زمان که مراحل ساختش به اتمام برسد عرضه خواهد شد

اگر از بازیکنان قدیمی صنعت بازی‌های ویدئوی هستید و کنسول کلاسیک N64 را داشتید، به احتمال زیاد با سری Turok آشنایی خواهید داشت. این سری در آن زمان محبوبیت زیادی بین بازیکنان داشت اما در طول گذر زمان از یادها رفت. مدتی پیش با عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Turok: Dinosaur Hunter این سری بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد. هم‌اکنون نیز توسعه‌ دهنده‌ی این بازی خبر داده که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Turok 2 نیز در راه است اما تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

آن‌ها از طریق استیم [Steam] اعلام کردند:" ما از تقاضای بالای طرفداران برای Turok 2 اگاه هستیم و این بازی هنوز در مرحله‌ی توسعه قرار دارد… در حقیقت ما مدت کوتاهی پس از عرضه‌ی قسمت نخست Turok کار ساخت این نسخه‌ی بازسازی شده را آغاز کردیم." آن‌ها در ادامه بیان داشتند:" Turok 2 بازی بزرگتری‌ست، دارای دشمنان بیشتر، اسلحه‌های بیشتر، مناطق بیشتر و مهم‌تر از همه بخش چند نفره است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با کیفیت ترین نسخه‌ی ممکن را برای این بازی بسازیم و چیزی را عرضه کنیم که لیاقت این بازی را داشته باشد. انتشار این بازی تنها زمانی که کار ساختش به پایان برسد ممکن خواهد بود و دلیل گفتن جمله‌ی ‘Turok 2 در راه است نیز همین مورد است."

با اینکه اطلاعات منتشر شده از سوی این بازی کم است اما این یکی از بهترین اطلاعیه‌های انتشار یافته برای این بازی 18 ساله است. بازی Turok 2 در مقایسه‌ با نسخه‌ی نخست آن نوآوری‌های بیشتری داشت و هنوز هم یک تجربه‌ی چالش بر انگیز شمارده می‌شود. ممکن است در کنار عرضه‌ی این نسخه‌ی بازسازی شده برای رایانه‌های شخصی، شاهد انتشار برای دیگر پلتفرم‌ها نیز باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا