اخبار بازی

نسخه‌ی آزمایشی World of Final Fantasy هم‌اکنون برای PS4 و PSVita در دسترس قرار دارد

نسخه‌های فرعی [spin-offs] مختلفی تاکنون برای سری محبوب Final Fantasy عرضه شده که World of Final Fantasy آخرین آن‌هاست. این بازی که هفته‌ی دیگر منتشر خواهد شد، بر خلاف انتظار علاقه‌مندان در دنیایی متفاوت از دنیای Final Fantasy جریان خواهد داشت. هم‌اکنون نیز نسخه‌ی آزمایشی [Demo]‌ این بازی برای علاقه‌مندان این بازی در دسترس قرار دارد تا با تجربه‌ی آن به دید کلی‌ای نسبت به این بازی بپردازند.

بازی World of Final Fantasy در مورد دو خواهر و برادر است که ناخواسته به دنیایی دیگر [که شخصیت‌های آن طراحی‌ای مشابه chibi دارند] منتقل می‌شوند. البته، در این دنیا با شخصیت‌های از Final Fantasy نظیر Cloud، Squall، Tidus و Lightning نیز دیدار خواهند داشت.

شرکت Square Enix تبحر خاصی در ارائه‌ی نسخه‌ی آزمایشی لذت بخش از بازی‌های خود دارد که برای نمونه می‌توان به نسخه‌های آزمایشی Final Fantasy XV و Dragon Quest Builders اشاره کرد. عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی برای World of Final Fantasy پیرو همین روال کار این شرکت است.

هم اکنون این نسخه‌ی آزمایشی برای هر دو پلتفرم مقصد این بازی، یعنی Playstation 4 و PS Vita در دسترس قرار دارد. نسخه‌ی Playstation 4 این دمو، 1.3 گیگابایت و نسخه‌ی PS Vita نیز 565 مگابایت حجم دارد.

بر خلاف نسخه‌ی آزمایشی Dragon Quest Builders، نسخه‌ی آزمایشی World of Final Fantasy شما را با یک هیولا‌ی ویژه در بازی اصلی آشنا خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم تا روز سه شنبه 4 آبان ماه[25 اکتبر میلادی] که این بازی عرضه می‌شود به تجربه‌ی این نسخه‌ی آزمایشی بپردازید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا