اخبار بازی

نسخه‌های فیزیکی Halo 5: Guardians معرفی شدند

همزمان با شروع فاز بتا بخش چندنفره Halo 5: Guardians، مایکروسافت نسخه‌های ویژه و جوایز پیش خرید نسخه فیزیکی Halo 5 را معرفی کرد. Halo 5 پاییز سال 2015 عرضه خواهد شد.

  • Standard Edition با قیمت 59.99 دلار: Halo 5: Guardians و یک پوستر انحصاری که تنها در اختیار کسانی که بازی را پیش خرید کنند، قرار خواهد گرفت.
  • Limited Edition با قیمت 99.99 دلار: شامل تمامی محتوای موجود در نسخه Standard بعلاوه آیتم‌های انحصاری که در یک کتابچه فلزی با طراحی منحصر به فرد قرار خواهند گرفت و محتوای دیجیتالی جدیدی که مبارزات شما در بازی را بهتر خواهند کرد.
  • Limited Collector’s Edition با قیمت 249.99 دلار: شامل تمام محتوای نسخه Limited Edition به همراه محتوای جدیدی همانند یک مجسمه طراحی شده توسط 343 Industries. جزییات طراحی این مجسمه بعدا منتشر خواهد شد.

پوستر مخصوص پیش خرید کنندگان بازی:

 src=/files/Halo-5-Guardians-Cover.jpg /></p><p>مایکروسافت در کنار این معرفی، جزییات جدیدی از داستان Halo 5: Guardians منتشر کرد: «با حمله به جهان‌های مستعمره صلح از میان می‌رود و هنگامی که بزرگترین قهرمان بشریت گم شده است، Spartan Locke مامور می شود تا Master Chief را شکار کند و از رازی که تمام کهکشان را تهدید می‌کند، پرده بردارد.»</p><p><a class=om-news-src href=http://teambeyond.net/forum/topic/8630-halo-5-guardians-pre-order-bonuses-special-editions-revealed/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=اسماعیل رئوف1393-10-08

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا