اخبار بازی

نسخه‌های جدید پوکمون، ماریو و زلدا به فاصله‌ی 6 ماه برای NX منتشر خواهند شد

طبق گزارش‌هایی، ادعا شده که نینتندو قصد دارد شروعی توفانی با کنسول جدید خود، NX، داشته باشد. ظاهراً قرار است علاوه بر عنوان Legend of Zelda: Breath of the Wild، نسخه‌های جدیدی از سری پوکمون و سوپر ماریو نیز به فاصله‌ی 6 ماه از آغاز به فروش این کنسول برای آن منتشر شوند.

بر اساس گفته‌های منابع نزدیک به نینتندو، این شرکت قصد دارد شروع قدرتمندی برای کنسول جدید خود رقم بزند و برای این مهم، بزرگترین عناوین First-Party خود را در هنگام لانچ برای این کنسول به ارمغان خواهد آورد.

سایت MCV ادعا کرده که پوکمون هم به این کنسول خواهد آمد اما مشخص نیست که این یک بازی کاملاً جدید از سری پوکمون است یا همان نسخه‌ی Pokemon Sun/moon که در سال آینده برای 3DS منتشر خواهد شد.

این سایت همچنین ادعا کرده که یک نسخه‌ی جدید از سری ماریو برای NX در دست ساخت بوده اما نام آن هنوز نامشخص است. گفته شده که نینتندو چندین همکاری با سگا، یوبی سافت، برادران وارنر، اکتیویژن و اسکوئر انیکس نیز خواهد داشت.

MCV بیان کرده که منبع مذکور که این اطلاعات را به آن ها داده همان منبعی است که مدتی پیش اعلام کرده بود کنسول جدید نینتندو یک وسیله‌ی قابل حمل با کنترلر‌های جدا شونده خواهد بود. خبری که چندین سایت و منبع دیگر نیز به آن پرداخته بودند.

نینتندو تاریخ لانچ کنسول خود را ماه مارس 2017 اعلام کرده اما هیچ اطلاعات دیگری نداده است. حال بایستی منتظر ماند و دید که آیا این شرکت کهنه کار ژاپنی می تواند خود را با کنسول جدید از بحران فعلی خارج کند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا