اخبار بازی

نخستین رونمایی از Nintendo NX امروز صورت خواهد گرفت

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار طولانی طرفداران نینتندو، بالاخره رونمایی بزرگی که مدت‌ها انتظار آن را داشتند، امروز صورت خواهد گرفت. مقرر شده تا نخستین رونمایی از کنسول مورد انتظار Nintendo NX، امروز [20 اکتبر میلادی] ساعت 7 صبح به وقت آمریکا [ 17:30 به وقت تهران] صورت پذیرد. نینتندو وعده داده تا این رونمایی همراه با یک ویدئو [تریلر] انجام گیرد و این در تضاد با انتظار طرفداران است که منتظر بودند رونمایی از این کنسول مورد انتظار در جریان یک کنفرانس خبری صورت گیرد.

نینتندو پیش از این خبر داده بود که کنسول Nintendo NX در ماه مارس 2017 میلادی وارد بازار خواهد شد؛ کمتر از چند ماه دیگر به روزهای پایانی انتظار این کنسول خواهیم رسید، اما طرفداران منتظرند تا بدانند این کنسول از چه ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری پشتیبانی به عمل خواهد آورد و بازی‌های معرفی شده برای آن [به خصوص بازی‌های Launch Title] در چه سطحی خواهند بود.

اما بزرگترین پرسش طرفداران، در مورد چگونگی خود کنسول Nintendo NX می‌باشد، در حالی که نینتندو تا به حال در این زمینه سکوت کرده، شایعات منتشر شده پیرامون این کنسول خبر می‌دهند که این کنسول ترکیبی از کنسول‌های خانگی و دستی می‌باشد. اما از آنجایی که امروز تنها رونمایی مختصر صورت خواهد گرفت، همچنان باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از این کنسول کسب کنیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا