اخبار بازی

نخستین تصاویر شخصیت Black Goku در Dragon Ball Xenoverse 2 منتشر شد

تاکنون از حضور شخصیت Black Goku در بازی Dragon Ball Xenoverse 2 مطلع شده بودیم، اما این بار شرکت Bandai Namco نخستین تصاویر او را منتشر کرده است.

این دو تصویر جدید از بازی Dragon Ball Xenoverse 2 که حاوی شخصیت Black Guko می‌باشد از طریق صفحه‌ی فیسبوک Dragon Ball Z Games منتشر شده است. در صورتی که این بازی را پیش خرید کرده باشید به شخصیت Black Guko دسترسی خواهید داشت. اطلاعیه‌ی حضور این شخصیت بدین شرح است:" شخصیت Black Guko در عنوان Dragon Ball Xenoverse 2 قابل بازی خواهد بود! با پیش خرید این بازی با این شخصیت افسانه‌ای Dragon Ball به صورت رایگان بازی کنید."

بازی Dragon Ball Xenoverse 2 برای آمریکای شمالی در روز سه شنبه 4 آبان ماه [25 اکتبر میلادی] و برای اروپا نیز در روز جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] عرضه خواهد شد. برای اینکه در روز نخست عرضه‌ی این بازی به صورت رایگان به شخصیت Black Guko دسترسی داشته باشید باید به پیش خرید این بازی بپردازید.

این احتمال نیز وجود دارد که در آینده شرکت Bandai Namco این شخصیت را در یک بسته‌ی الحاقی در دسترس طرفداران قرار دهد. اما در صورت تحقق این موضوع باید برای دریافت آن هزینه کنید.

شخصیت Black Goku آنتاگونسیت اصلی Dragon Ball Super است. در صورتی که این بازی را تجربه کرده باشید هویت او را می‌شناسید. او شخصیت بسیار قدتمند دارد و همچنان با Vegeta و Goku درگیر است. نقش او همچنان ادامه دارد و تاکنون ندانستیم که او چگونه شکست خواهد خورد.

تصویر نخست

تصویر دوم

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا