اخبار بازی

نخستین بسته‌ی الحاقی تک نفره‌ی Homefront: The Revolution منتشر شد

پس از ماه‌ها انتشار به‌روز رسانی‌های مختلف برای Homefront: The Revolution هم اکنون این بازی در وضعیت بهتری نسبت به روز اول انتشار خود قرار دارد. تجربه‌ی این بازی در این زمان بسیار لذت بخش‌تر از روزهای نخست آن است؛ همینک نیز نخستین بسته‌ی الحاقی برای بخش تک نفره‌ی داستانی آن در دسترس قرار گرفته است.

این بسته‌ی الحاقی که " The Voice of the People" نام دارد داستان Benjamin Walker را روایت می‌کند که تحت تعقیب ترین شهروند آمریکائیست. والکردر تلاش است تا به فیلادلفیا نقوذ کند و حملاتی را بر ضد ارتش KPA [که کاملاً کنترل آن منطقه را در دست دارد] شکل دهد. داستان این بسته‌ی الحاقی مدتی قبل از داستان نسخه‌ی اصلی رخ می‌دهد و روزهای آغازین مقاومت Jack Parish را روایت می‌کند. در این بسته‌ی الحاقی گروه خیابانی جدیدی به نام "90" نیز وجود دارد که کنترل متروهای آن منطقه را در دست دارد.

کسانی که expansion pass این بازی را خریداری کرده‌اند هم‌اکنون قادرند تا آن را دانلود کنند؛ اگرچه این بسته‌ی الحاقی به طور مستقل نیز قابل خریداری و دریافت است. توسعه دهنده‌ی این بازی همچنین اشاره کرد که این بسته شامل به روزرسانی‌ اخیر این بازی نیز خواهد بود که به بهبود بسیاری از مشکلات بازی می‌پردازد.

در جریان این اطلاعیه اسامی لباس‌های جدید بخش مقاومت نیز اعلام شده که به شرح زیر است:

Urban Combat Outfit

Black and White mask

Gunshot Mask

Cobweb Mask

بازی Homefront: The Revolution هم‌اکنون برای پلتفرمهای PC، Playstation 4 و Xbox One موجود است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا