اخبار بازی

نام رمز هدست بی‌سیم Rift مشخص شد

به نظر می‌رسد شرکت Oculus در حال طراحی و توسعه‌ی هدست بی‌سیم Oculus Rift می‌باشد. نام رمز این پروژه Santa Cruz، است و جدیدترین جزئیات آن در جریان Oculus Connect منتشر شد.

بر طبق گفته‌های مارک زاکربرگ [Mark Zuckerberg]، این هدست برای قرار دادن در مرکز محل جایگری پیش خود طراحی می‌شود، و به صورت آسان مورد استفاده قرار خواهد گرفت که البته با موبایل‌ها و لوازم جانبی آن‌ها نظیر هدست واقعیت مجازی سامسونگ، Gear VR، به صورت کامل هماهنگ است.

البته زاکربرگ اشاره‌ای به زمان انتشار این مدل بی‌سیم این هدست از سوی شرکت Oculus نکرد. البته این شرکت یک ویدئوی کوتاه از نمونه‌ی اولیه‌ی این هدست بی‌سیم را برای بازبینی منتشر کرد.

همچنین در این رویداد اعلام شد که سه بازی جدید این هدست از سیستم‌های پائین [از نظر قدرت سخت افزاری] نیز پشتیبانی خواهند کرد.

Arktika.1 یکی از این بازی‌هاست که توسط توسعه دهنده‌ی بازی‌هایی نظیر Metro 2033 و Metro: Last Light، یعنی 4A Games توسعه داده می‌شود که در روسیه آخرالزمانی جریان دارد. بازی‌های دیگر نیز، Lone Echo [توسعه داده شده توسط Ready At Dawn] و Robo Recall [توسعه داده شده توسط Epic Games، برپایه‌ی دموی آزمایشی Bullet] هستند.

تمامی سه بازی مذکور نیازمند انجام با کنترلر حرکتی Oculus Touch خواهند بود که با قیمت 200 دلار وارد بازار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا