اخبار بازی

ناتی داگ: سخت افزار PS4 محدود نیست، دیسک ها آن را محدود کرده اند

ورژن PlayStation 4 بازی The Last of Us که توسط ناتی داگ مراحل Port را پشت سر میگذارد، می تواند از تمامی قابلیت های سخت افزاری PS4 استفاده کند. ولی چیزی که مانع پیاده سازی این قابلیت ها بر روی این بازی می شود، دیسک های بلوری بازی ها است.

همانطور که مطلع هستید نسخه PS4 این بازی دارای سایه پردازی بهتر، نورپردازی بهبود یافته، رزولیشن 1080، نرخ فریم 60 فریم است و شاید اگر این محدودیت ها نبود، ما شاهد ارتقاء بیشتری از جزئیات در این نسخه از بازی می بودیم.

چالشی که حال ناتی داگ خود را با آن درگیر کرده است مدیریت استفاده به اندازه از فضای مورد نیاز در رابطه با دیسک های بازی است، در حالی که سیستم PS4 قدرت ـش فراتر از این عملیات خواهد بود. Creative Director بازی Neil Druckmann می گوید:

"بازی و صحنه های سینمایی حال با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد." که شامل مراحل رندرنیگ در تمامی قسمت های بازی خواهد بود. او ادامه داد و گفت: جالب است که حال به جای محدودیت های سخت افزاری مشکل دیگری پیدا کرده ایم، آیا با این مشکل می توانیم تمامی خروجی را بر روی دیسک پیاده سازی نماییم؟"

به تازگی Neil Druckmann اعلام کرد که جلوه های بصری نسخه PS4 بازی دقیقا همانند کات سین های نسخه PlayStation 3 بازی خواهد بود، بخصوص مدل کارکترها و نورپردازی ها که به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته اند. همچنین کات سین های بازی نیز با رزولیشن 1080 و نرخ فریم 60 اجرا و رندر خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا