اخبار بازی

ناامیدی استودیو Platinum Games از کنسل شدن عنوان Scalebound

هنگامی که شایعات زیادی درباره مشکلاتی در روند ساخت عنوان Scalebound شنیده می‌شد، بالاخره در روز دوشنبه خبر کنسل شدن بازی منتشر شد و عده بسیار زیادی از این خبر غافلگیر شدند. این کار با توجه به سابقه بسیار خوب استودیو PlatinumGames عجیب و شوکه‌کننده بود، مخصوصا وقتی که بازی‌ساز بزرگی مثل هیدکی کامیا در این کار مشارکت داشت. در حال حاضر آن‌ها بیانیۀ خود را درباره کنسل شدن این پروژه صادر کرده‌اند.

 2016 قطعا سال خوبی برای PlatinumGames نبود و دو بازی‌ Star Fox Zero و  Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattanعملکرد خوبی را نداشتند، اما عنوان Scalebound بسیاری از مردم را هیجان‌زده کرده بود.

 

در این چند روزه افراد زیادی درباره کنسل شدن این بازی صحبت کرده‌اند، اما بیانیه زیر مستقیما از سوی PlatinumGames منتشر شده و بر روی وب‌سایت آن‌ها قرار گرفته است:


با کمال تاسف باید به شما بگوییم که در روز 9 ژانویه استودیو مایکروسافت تصمیم خود را در رابطه با کنسل شدن بازی Scalebound را اعلام کرد. از اینکه همه چیز اینگونه به پایان رسید مایوس هستیم، مخصوصا وقتی که متوجه شدیم افراد زیادی همانند ما مشتاقانه منتظر این بازی بودند.

ما به پیشرفت خود ادامه خواهیم داد و تلاش می‌کنیم که بازی‌هایی با کیفیت بالا به دست شما برسانیم. این کار را با انتشار عنوان NieR:Automata در ماه مارچ و عرضه GRANBLUE FANTASY Project Re:Link و LOST ORDER در آینده آغاز خواهیم کرد.

ما سخت کار می‌کنیم تا انتظارات شما را برآورده سازیم و مشتاقانه منتظر ادامه حمایت‌های شما هستیم.

رییس و مدیر اجرایی – کنیچی ساتو

 

 

Scalebound قطعا از مورد بحث‌ترین بازی‌های در حال ساخت این کمپانی بود، اما در حال حاضر تنها NieR: Automata باقی مانده که طرفداران شدیدا منتظر آن هستند. عنوان Scalebound قرار بود که بصورت انحصاری برای Xbox One و ویندوز 10 منتشر شود ولی NieR: Automata تنها برای PS4 و PC عرضه خواهد شد و این موضوع به اندازه کافی عجیب است! شاید در آینده دوباره با Scalebound ملاقات کنیم اما در حال حاضر به نظر می‌رسد استودیو PlatinumGames با پروژه‌های آتی خود سرگرم است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا