اخبار بازی

موسس Undead Labs: بازی State of Decay 2 یک MMO نیست

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2016، استودیوی Undead Labs از بازی State of Decay 2 همراه با المان‌های سبک MMO رونمایی کرد. اگر چه موسس این استودیو، Jeff Strain، در کانال Xbox در شبکه‌ی Twitch تائید کرده است که آن‌ها برنامه‌هایی برای آوردن برخی المان‌های سبک MMO به این بازی را دارند اما این [بازی] چیزی نیست که طرفداران انتظار آن را دارند.

او در این مورد بیان کرد:" State of Decay 2 یک بازی MMO نیست، این یک بازی free-to-play بر پایه‌ی خریدهای درون برنامه‌ای [micro-transaction] نیست. ما می‌خواهیم گیم‌پلی‌ای که طرفداران از ما انتظار دارند را طراحی کنیم، آن را گسترش دهیم و نسبت به قبل تجربه‌ای بهتر فراهم کنیم."

او در ادامه اظهار داشت:" وقتی ما توسعه‌ی State of Decay 2 را آغاز کردیم، یک برنامه‌ی منسجم در ذهن ما بود، اما دوباره اعلام می‌کنم که این بازی چیزی نیست که طرفداران درخواست آن را دارند. برخی از مردم می‌گویند "هی، من امیدوارم State of Decay 2 گونه‌ای از بازی‌های MMO آنلاین باشد". این چیزی‌ست که در واقع مردم از همکاری‌های چند نفره‌ی این بازی انتظار دارند."

او ادامه داد:" در برخی مواقع، ما به نوعی به گذشته باز می‌گردیم و می‌گوئیم "ببینید، این بازی‌ای بود که ما سال 2009 می‌خواستیم بسازیم یا نسخه‌ای فرعی از State of Decay؟" من فکر می‌کنم این کاری‌ست که شما به عنوان یک توسعه دهنده‌ی بازی انجام می‌دهید، شما برنامه‌های خود را دارید، شما می‌توانید اطراف خود را نگاه کنید و ببینید دیگر پروژه‌ها به چه سمت و سویی می‌روند و همان کار را انجام دهید، اما در حقیقت شما باید پاسخگوی این مورد باشید که مردم چطور بازی شما را انجام می‌دهند و چه انتظاری از شما دارند."

بنابراین سخنان مشخص می‌شود که State of Decay 2 یک بازی MMO نیست اما دارای المان‌های بخش‌های چند نفره خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا