اخبار بازی

موتور Dark Souls II کاملاً جدید است و مختص به همین نسل می‌باشد

یکی از اعضای سازنده عنوان Dark Souls 2 یعنی آقای Yui Tanimura در گفتگویی که با Gamekult داشته است، در مورد موتور جدید بازی Dark Souls II اظهار نظر انجام داده است. وی در مورد موتور این بازی می‌گوید: "برنامه ریزی‌ای که برای این موتور انجام دادیم، کاملاً متفاوت است و قرار است چیز جدیدی را ارائه دهد. همینطور دیگر خبری از موتور قبلی در این بازی نخواهد بود."
با توجه به این اظهار نظرات، سئوالی در ذهن بازیکنان بوجود می‌آید که آیا این بازی با توجه به این که دارای یک موتور جدید می‌باشد و کیفیت آن تا حد قابل توجهی افزایش یافته است، امکان دارد برای نسل آینده عرضه شود یا خیر؟
آقای Yui Tanimura در مورد این سئوال، اینگونه جواب می‌دهد: "در واقع موتوری که خلق کردیم، در حال حاضر به این نسل مختص است و ممکن است برای نسل بعد از آن استفاده نشود. در نسخه‌ی اول Dark Souls از موتور قدیمی استفاده شد و به علت این که ساخت محصول نهایی زمان برد، آن‌طور که خواستیم نتوانستیم هر چیزی را که در ذهن خود می‌پروراندیم، در این بازی پیاده سازی کنیم. بنابراین ما شروع به ساخت یک موتور جدید کردیم تا هر چیزی که در ذهن ما است را در بازی اعمال کنیم."
وی در آخر گفت: "من از این قضیه با خبر هستم که کنسول‌های نسل بعد، طی یکی دوسال آینده عرضه خواهد شد ولی نباید از این وضعیت غافل شد که هنوز عمر کنسول‌های Xbox 360 و PS3 به اتمام نرسیدند و هنوز جای کار بسیار زیادی دارند. به همین دلیل من هنوز برای پورت کردن این بازی روی کنسول‌های نسل بعد فکر نکردم."

Dark Souls 2 قرار است در سال آینده بر روی پلتفرم‌های PC، PS3 و Xbox 360 عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا