اخبار بازی

موتورسیکلت در Gran Turismo 5 ؟

Kazunori Yamauchi سازنده سری بازی Gran Turismo اعلام کرد اگر طرفداران بازی Gran Turismo 5 اصرار داشته باشند و واقعاً دوست داشته باشند، آن ها موتورسیکلت را نیز به بازی اضافه خواهند کرد.

 هنگامی که وبسایت IGN درباره قرار دادن موتورسیکلت در بازی GT5 از آقای Yamauchi سوال کرد، او در پاسخ گفت: "اگر این چیزی هست که طرفداران واقعاً در بازی می خواهند، فکر می کنم امکانش وجود داشته باشد. شاید هم تصمیم گرفتیم Tourist Trophy 2 را بسازیم!"

ادامه ای برای Tourist Trophy می تواند خبر خوبی باشد ولی سوار شدن موتورسیکلت در GT5 تجربه ای دیگر است. استودیو Polyphony Digital به راحتی با ساخت یک DLC این قابلیت را می تواند به بازی اضافه کند. همچنین قابل ذکر است، چندی پیش Yamauchi اعلام کرد بالاخره یک DLC برای Gran Turismo 5 عرضه خواهد شد.

حال این سوال پیش می آید که قابلیت ساخت جاده، تغییر هوای پویا و جاده ی برنامه ی Top Gear که قبلاً اشاراتی به آن ها شده بود، چه می شوند؟ به نقل از Yamauchi هنوز تصمیمی قطعی برای آن ها گرفته نشده است و در حد شایعه باقی مانده اند.

هنگامی که درباره ی قابلیت ساخت جاده ی دلخواه در بازی توسط بازیباز ها، از Yamauchi پرسیده شد آیا با جاده هایی که Polyphony Digital ساخته است تفاوت می کنند، وی پاسخ داد: "ما تعداد زیادی جاده ساختیم و برای ساختن آن ها وقت بسیار زیادی صرف کرده ایم. به جزییات خیلی اهمیت دادیم. بله حتماً جاده های ساخت بازیباز ها با جاده های ساخت ما تفاوت خواهد کرد."

همچنین Yamauchi در مورد جاده ی برنامه ی Top Gear اعلام کرد که Polyphony Digital در حال پیدا کردن راهی برای تعیین کردن رکورد های زمانی واقعی Stig می باشد تا بازیبازها برای شکست آن ها تلاش کنند. ممکن است این جاده نیز در بازی قرار بگیرد.

سیستم تغییر هوای پویا در GT5 تقریباً عملی است؛ البته هنوز قرار دادن آن در بازی کاملاً تایید نشده است. Yamauchi گفت: "از لحاظ تکنیکی قرار دادن این سیستم در بازی عملی است. تنها مشکل ما این است که این قابلیت را بازی چگونه ببریم و به آن معنی ببخشیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا