اخبار بازی

منتظر BlackBerry های جدید باشید

شرکت تولید کننده‌ی گوشی‌های همراه BlackBerry بعد از مدتی کم خبری بار دیگر به تیتر اخبار موبایل برگشته است.بنا بر گفته‌ها قرار بود 2 گوشی در رده‌ی متوسط از این کمپانی با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه‌ شود اما این تنها اطلاعاتی بود که تا به امروز ما از این موضوع در اختیار داشتیم.

آقای John Chen مدیر عامل این شرکت در کنفرانس تلفنی که با سرمایه‌گذاران در روز گذشته داشت اخبار بیشتر از این ۲ گوشی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد ، او در خصوص ۲ گوشی بلک‌بری میگوید "من در حال حاضر امکان معرفی این دو گوشی را ندارم اما حدس میزنم این کار را در بازه‌ی ماه جولای انجام خواهیم داد. من قبلا در خصوص 2 گوشی صحبت کرده‌ام ، یکی از آنها را به زودی و دیگری نیز در اواخر سال مالی خواهیم داشت و هر دو آنها گوشی‌هایی میان رده هستند  و نه سطح بالا (High End)"

اگرچه این دو محصول در سطح گوشی‌های قوی بازار نخواهند بود اما احتمالا یکی از 2 عضو جدید همانند مدل Priv دارای کیبورد فیزیکی و دیگری به شکل کاملا لمسی خواهد بود.

باید دید آیا این دو موبایل کمکی به وضعیت نچندان جالبی مالی شرکت کانادایی بلک‌بری که با  درآمد ثابت ۴۰۰ میلون دلاری و ضرری حدود ۶۷۰ میلیونی مواجه است ، میکند یا خیر البته ‌آقای Chen با خوش بینی زیادی معتقد است که هنوز هم میتوانند از محصولات خود درآمد کافی را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا