اخبار بازی

منبع دیگری: کنسول Nintendo NX این هفته معرفی خواهد شد

در حالی که صنعت بازی‌های ویدئویی این روزها معطوف به معرفی بازی بزرگ Red Dead Redemption 2 شده است، موارد هیجان انگیز دیگری نظیر معرفی کنسول Nintendo NX نیز باید تحت پوشش قرار گیرد. اگر پیگیر مطالب بوده باشید، حتماً خبر دارید که چندی پیش خبر دادیم که یک منبع داخلی گزارش داده که کنسول مورد انتظار Nintendo NX این هفته معرفی خواهد شد. حال به پیرو آن، یک منبع دیگر نیز صحت این مدعی را تائید کرده است.

آقای Takashi Mochizuki، گزارشگر بخش تکنولوژی Wall Street Journal در توکیو، در توییتر خود اعلام کرد:" برخی حدس و گمان‌ها خبر از رونمایی از کنسول Nintendo NX در این هفته می‌دهند. من فکر می‌کنم که تنها باید صبر کنیم، تاکنون این موضوع از سوی نینتندو تائید نشده است."

پیش از این نینتندو گزارش داده بود که این کنسول در ماه مارس 2017 میلادی وارد بازار خواهد شد و تنها به ذکر همین موضوع بسنده کرد. اما طبق معمول، منابع مختلف اقدام به انتشار جزئیات زیادی از این کنسول نظیر پشتیبانی از واقعیت مجازی، استفاده از کارتریج، و کنترلر جداشونده و… داده‌اند. اما با این حال باید به این اطلاعات به چشم شایعه نگاه کنیم و برای تائید یا تکذیب آن از سوی نینتندو صبر پیشه کنیم. همانطور که اشاره شد قرار است این کنسول در ماه مارس 2017 میلادی منتشر شود، پس طبیعتاً به روز های معرفی آن بسیار نزدیکیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا