اخبار بازی

ممکن است Assassin’s Creed دیگر سالانه عرضه نشود

یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرد که سری «Assassin's Creed» (اساسینز کرید – AC) پس از بازگشت، ممکن است سالانه عرضه نشود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

11 فوریه تایید شد که سال 2016 عنوان جدیدی از سری اساسینز کرید عرضه نخواهد شد و این بدین معناست که چرخه انتشار سالانه این سری پس از هفت سال و انتشار AC2 متوقف خواهد شد. استراحت این فرانچایز می‌تواند به جهش و تکامل آن کمک کند.
در پاسخ به سوالی مبنی بر عرضه دوباره اساسینز کرید پس از بازگشت، به شکل چرخه سالانه، یوبی‌سافت گفت که این سری عادی و منظم عرضه خواهد شد اما نه به صورت هر ساله.

 

«هدف این نیست که این سری به شکل خودکار، پس از بازگشت چرخه سالانه عرضه را تجربه کند، اما برای انتشار برنامه منظمی خواهد داشت. ما این مسئله را لازم دیدیم که زمان مناسبی را در اختیار توسعه دهنگان خود بگذاریم تا تمام ویژگی‌ها و مکانیک‌ها را به حدی برسانند که مطمئن شویم این سری می‌تواند به سطح جدیدی دست یابد.
چیزی که ما امروز مشاهده می‌کنیم نوید بخش است و [اگر بخواهیم] می‌توانیم در آینده به چرخه سالانه بازگردیم، هرچند که نمی‌شود هر سال این صحبت‌ها را تکرار کرد.»

 

همچنین «الن مارتینز»، رئیس امور مالی یوبی‌سافت افزود که ممکن است سرانجام این سری به عرضه هر ساله بازگردد.

 

«ما یکی از بهترین تیم‌هایمان را بر روی توسعه اساسینز کرید، متمرکز کرده‌ایم. ما به آن‌ها تمام زمان لازم را اهدا کرده‌ و امیدواریم که بتوانند چیزی خاص را خلق کنند. همچنین در حال وضع قوانینی هستیم که به بازی زمان لازم را بدهد تا با پرداخت مناسب در توسعه و پولیش شدن، عرضه شود و بازی نیز به ما چیزی استثنایی را ارائه دهد، این موضوع اولویت نخست ماست.
بعد از آن اگر ما احساس کردیم که در حال قدم برداشتن در مسیری درست هستیم، پس به راه درستمان ادامه خواهیم داد و این مسئله نوآوری‌های لازم برای عنوان بعدی را در اختیار ما خواهد گذاشت.
ممکن است که ما سال بعد با عنوان بعدی پا به عرصه بگذاریم ولی این‌بار دیگر چیزی که می‌بینید و تجربه می‌کنید، هر ساله تکرار نخواهد شد.»

 

شرکت یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرد که استراحت دادن به سری AC می‌تواند به تیم طراح و توسعه بازی این فرصت را دهد تا استفاده بهتری را از تکنولوژی‌های نوین داشته باشند.

 

«ما قدمی رو به عقب برداشتیم و سری اساسینز را دوباره مورد آزمون قرار دادیم، نتیجه این آزمون تصمیم ما برای استراحت دادن به سری و عرضه نشدن عنوان جدیدی از آن در سال 2016 بود. پس از انتشار «اساسینز کرید: یونیتی» تا به حال، ما موارد زیادی را از بازخوردها آموخته‌ایم. همچنین ما فرآیندهای توسعه خود را به روز رسانی کرده و عهد بسته‌ایم که  اساسینز کرید را به عنوان یک بازی پیشرو در سبک جهان باز، توسعه دهیم و بازگردانیم.
ما سال جاری را برای تکامل دادن به مکانیک‌های بازی انتخاب کرده‌ و به سری استراحت داده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم که AC این وعده را به ما بدهد که گیم‌پلی‌ای خاطره انگیز و خاص را ارئه کند.»

شایعاتی وجود دارد مبنی بر این‌که شماره بعدی AC در مصر جریان و با نام «Assassin's Creed: Empire» شناخته خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا