اخبار بازی

ممکن است نسخه بعدی Legend of Zelda مولتی پلیر باشد

 آقای «ایجی آنوما» تهیه کننده بازی «The Legend of Zelda: Breath of the Wild» در مصاحبه‌ای با سایت «IGN» از علاقه خود برای ساخت یک عنوان مولتی پلیر و چند نفره در سری «زلدا» خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

سال آینده به هنگام عرضه «The Legend of Zelda: Breath of the Wild» بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌نفره از دنیای باز این عنوان و هرآنچه برای ارائه دارد لذت ببرند. هرچند آقای «ایجی آنوما» تهیه کننده این عنوان در مصاحبه‌ای با سایت «IGN» نسبت به ساخت یک عنوان مولتی‌ پلیر در این سری ابراز علاقه کرده است. آقای «آنوما» گفته که دوست دارد از دانش‌های بدست آمده از عنوان «Breath of Wild» استفاده کرده تا یک تجربه مولتی پلیر دیگر در سری عناوین «زلدا» بسازد.

 

در ادامه می‌توانید سخنان آقای «آنوما» در مورد احتمال ساخت یک بازی مولتی پلیر در سری «زلدا» را مطالعه کنید.

 

«من دوست دارم هر آنچه از «Breath of Wild» یاد گرفته‌ام را برداشته و تلاش کنیم تا ببینیم که آیا می‌توانیم به گونه‌ای با ترکیب آن‌ها عنوان مولتی پلیر دیگری در سری «زلدا» ایجاد کنیم (یا نه). به عنوان مثال، «Triforce Heroes» که از همان فرمول «Four Swords» استفاده می‌کرد، یک بخش مولتی پلیر هم داشت. مطمئنا این احتمال وجود دارد و ما به انجام اینگونه آزمایشات در سری «زلدا» ادامه خواهیم داد.»

 

«The Legend of Zelda: Breath of the Wild» قرار است سال آینده برای کنسول‌های Wii U و NX منتشر شود.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا