اخبار بازی

مقیاس نقشه Fallout 4 Nuka-World مشخص شد

در آخرین محتوایی که قرار است برای «فال‌اوت 4» تحت عنوان «Nuka-World» عرضه شود، بتزدا یک پارک تفریحی را به عنوان محل رویداد انتخاب کرده است. اکنون مقیاس نقشه آن مشخص شده. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

نقشه بازی که یک پارک تفریحی را به تصویر می‌کشد مناطق مختلفی را در بر گرفته و هر قسمت تم جالب خود را دارد. در حال حاضر می‌توانید نسخه دیجیتالی آن را چک کنید اما گیم‌استاپ طی هفته آینده نسخه فیزیکی را عرضه خواهد کرد.

این پارک تفریحی یک منطقه کاملا جدید را برای گشت و گذار پیش روی شما خواهد گذاشت که به مکانی برای تبدیل آروزها به واقعیت شباهت دارد. اما این طور هم نیست. حال Raiderها و موجودات عجیب در جای جای آن سکنا گزیده‌ و آن را به مکانی خطرناک تبدیل کرده‌اند… اما نه برای شما! Raiderها را زیر پرچم اتحاد خود جمع کرده و با تصرف پارک، قدرت‌نمایی کنید.

Nuka-World یک محتوای بزرگ و جذاب برای فال‌اوت 4 است که تجربه متفاوتی را ارائه خواهد کرد. این بسته ششمین و آخرین محتوای عرضه شده برای بازی خواهد بود.

Fallout 4 Nuka-World در تاریخ 30ام اوت در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. می‌توانید تصویر نقشه بازی را در زیر مشاهده بفرمایید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا